Diesel 9000?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ei oo tehty ja se 3litranen kiisselii on isutzúustaa se möttii :D


helpoiten kun ostat sen 9-5 kiisselin 8)

vaieiten sit lainaat koneenkorvakkeet 9--5 ja rteet paljon paPerisotaa :)
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2923
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Kustavi

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Joku joskus järkeili, että Cromassa käytetty dieselkone tykötarpeineen sopisi tuonne parhaiten. Diesel-Cromia ei liene Suomessa monta (jos ainuttakaan), mutta ilmeisesti Ducatossa on käytetty samaa tai samansukuista moottori-vaihteistopakettia. Että sieltä tekniikkapaketti ja eiku askaroimaan... :)
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Diesel 9000?

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Kaupparatsu kirjoitti:Nelikoksi voi muuttaa erikoisluvalla. Pitäisiköhän aloittaa metsästysharrastus, niin saisi syyn nelivedoksi muuttamiselle :).
Eipä onnistu enää nykyisellään tuokaan. Vetotapaa ei saa muuttaa kuuluu tyly vastaus aken suunnalta.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
olli9000CDturbo
"Aero"
Viestit: 431
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Diesel 9000?

Viesti Kirjoittaja olli9000CDturbo »

Kaupparatsu kirjoitti:Onkos tuommoista olemassa? Kovasti kiehtoisi 9000 ulkonäöllisesti, mutta kaipaisin alavääntöä lisää. Mahtaakohan uudemman 9-5 TDI kone mennä ysitonniseen kuinka helpolla?

Edit: Onkos tuo Saabin kone muuten lainattu Audin 3.0TDI:stä?
Löytyyhän sitä alavääntöä 2,3 turbo bensavehkeestäki yli 300Nm 3000 kierroksella 8) Lisää lastun niin yli 400Nm ja vetää vielä yläkierroksillaki toisin kun diesel. Tietenkään ei pääse samoihin kulutuslukemiin, mut kyllä vääntöä saa! :wink:
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3610
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

Juha96 kirjoitti:Joku joskus järkeili, että Cromassa käytetty dieselkone tykötarpeineen sopisi tuonne parhaiten. Diesel-Cromia ei liene Suomessa monta (jos ainuttakaan), mutta ilmeisesti Ducatossa on käytetty samaa tai samansukuista moottori-vaihteistopakettia. Että sieltä tekniikkapaketti ja eiku askaroimaan... :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Croma

Diesel engines were the Fiat's 1.9 L fitted with a turbocharger with direct injection, giving 92 PS (68 kW), and the 2499 cc unit supplied by VM Motori, with a normally aspirated version giving 75 PS (55 kW) and a turbocharged one with 115 PS (85 kW). This one replaced the previous 2446 cc with 100 PS (74 kW).

---

Jos alavääntöä haluaa kantsisko tutkia miten sovittaa Lancia 8.32 tekniikka tonnariin ?
http://www.lancia-thema-832.de
Vastaa Viestiin