Mistä kohtuuhintainen keskipönttö CDE 3.0 V6?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Mistä kohtuuhintainen keskipönttö CDE 3.0 V6?

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Pakoputki meni poikki välipöntön lähdöstä. Takapönttö näyttää suht uudelle. Saabilla osa (6) maksaa 326 € :evil: Varaosaliikkeiden kataloogit ei osaa tunne (Muflex, Walker, Simmons).

Vinkkiä kaivataan, mistä kysellä. Taidan kysellä jo hitsaajaa apuun, jos tuosta vielä tekisi kalun.
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Sitähän tuo ensimmäinen linkkisi antaa ainakin ymmärtää. Ja silloinhan tämä Motonetinkin pitäisi käydä? :?
Keskipönttö 92-- (koukku putkesta oikealle). . . . . . . . 14-5376 74.68 ???
Mutta jokuhan osaa varmasti kertoa onko noissa V6:ssa samanlainen putki takana kuin turboissa..? En näkisi miksei muodoltaan olisi? Luulisin ainakin että sopii sinne, mutta vähemmällä vaimennuksella saattaa tulla suht. meluisaksi. :idea:
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

EPC antaa numeron 4391421. Sama osa eiturboilla 94-98.

Onko se kuitenkin Motonetin 14-5372 :?: Mitäköhän eroa turbo/eiturbo? Ulkoisesti sama?

Täytyy kysyä paikallisista varaosaliikkeistäkin tarjous. Mikä halpa kestää paremmin?
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Meazza kirjoitti:EPC antaa numeron 4391421. Sama osa eiturboilla 94-98.

Onko se kuitenkin Motonetin 14-5372 :?: Mitäköhän eroa turbo/eiturbo? Ulkoisesti sama?

Täytyy kysyä paikallisista varaosaliikkeistäkin tarjous. Mikä halpa kestää paremmin?
"eiturbo":n on kyllä halkaisijaltaan pienempi, olisko sitten sama kuin 4syl. vaparikoneisten..? :?
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Keskipöntön lähdöstä mitattu 2½" paksuksi. Turbossa 3"?...onkohan tuossa ~oikea putki vai pitäisikö vaihtaa koko loppupää isompaan?
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Meazza kirjoitti:Keskipöntön lähdöstä mitattu 2½" paksuksi. Turbossa 3"?...onkohan tuossa ~oikea putki vai pitäisikö vaihtaa koko loppupää isompaan?
Kyllä siinä on yhtä paksu kuin turbossa sitten, ei ole niissäkään ainakaan yli 2½".
esh
"Tuplakaasari"
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 20:31
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja esh »

Muuten sama putkisto kuin turbossa mutta takimmaisen vaimentajan
ulostulo on kahdella putkella alun perin.
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Huomenna yritetään yhtä pönttöä alle. Koivusen mapista arvoin vaimentimen osanumeron. Varaosasta soitti Koivuselle, mutta ei siellä tietoa ole näistä, vielä :)
Toivotaantoivotaan...
Vastaa Viestiin