sisäilmakierron moottori

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jouskari
"Tuplakaasari"

sisäilmakierron moottori

Viesti Kirjoittaja jouskari »

olen lukenut noita huurtumisjuttuja pitkin iltaa.löytyi sieltä täysin identtisiäkin juttuja:maantiellä yhtäkkiä kaikki ikkunat "umpeen",ja käytetyn ilman hajua.asia on niin uusi etten ole vielä perehtynyt asiaan.nyt ois kiva tietää missä se kierron moottori on ja paljon muuttuu ääni puhalluksessa.eteläsaksasta tuotu ja seissy aika pitkään.voi olla vaan paikat vähän jumissa.täytyy kuitenkin tutkia,kun tietäis mistä tutkii ja miten.ai niin.9000cs -98 2.0pikkutee,ACC.noi kai riittää
9000LPT
"Hölösuu"

Re: sisäilmakierron moottori

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

jouskari kirjoitti:olen lukenut noita huurtumisjuttuja pitkin iltaa.löytyi sieltä täysin identtisiäkin juttuja:maantiellä yhtäkkiä kaikki ikkunat "umpeen",ja käytetyn ilman hajua.asia on niin uusi etten ole vielä perehtynyt asiaan.nyt ois kiva tietää missä se kierron moottori on ja paljon muuttuu ääni puhalluksessa.eteläsaksasta tuotu ja seissy aika pitkään.voi olla vaan paikat vähän jumissa.täytyy kuitenkin tutkia,kun tietäis mistä tutkii ja miten.ai niin.9000cs -98 2.0pikkutee,ACC.noi kai riittää
Omasta samanikäisestä sisäkierronmoottori on otettu pois ja läppä lukittu auki asentoon. Jää jotenkin jumiin juuri kiinni asentoon. Pitää tutkia tarkemmin kesällä, koska talvella ei juuri ole sisäkierrolle tarvetta (jos kesälläkään).

Läppä moottori on akvaario kotelossa kuskin paikalta katsottuna oikeassa reunassa eli konepelti auki ja lasinpyyhkimien juuressa oleva muovi pois (auton levyinen ja n.20cm pitkä).

Moottorin irroitus on perin hankala. itse rikoin tarkoituksella yhden muovituen, jotta sain moottorin pois ottamatta koko ilmastoinnin kennoa pois.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vastaa Viestiin