0 - 200 km/h 9000 Aero

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Tri-Lo kirjoitti: No huhuhan on aina kertonut että pitkälohkoiset(-93) olisivat kulkeneet pikkuisen paremmin, mutta mene ja tiedä.
Ai noinpäinkö se menikin, no sehän sopii niin voin mainostaa omaani nopeimpana sarjavalmisteisena Saabina :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

ng900aero kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti: No huhuhan on aina kertonut että pitkälohkoiset(-93) olisivat kulkeneet pikkuisen paremmin, mutta mene ja tiedä.
Ai noinpäinkö se menikin, no sehän sopii niin voin mainostaa omaani nopeimpana sarjavalmisteisena Saabina :lol:

Tuohan taitaa toisaalta olla siitä peräisin kun Teknikens Värld testasi Aeron vuonna 1993 ja ajoi 0-100 6,55sekunnissa. Konetehoksi mittasivat kys.yksilössä 240hv. Tonnariaeron koneethan penkitettiin aina yksitellen 225hv:n ALArajalla.

"Sisäpiiriläiset" ovat sitten kertoneet että 231hv oli pienin määrä mitä myydyissä autoissa oli, joten tuntuuhan tuo TV:n 240hv oikealta sitä ajatellen.

Puhuuhan tuo yo. Bilsportin testikin samaa kieltä, vrt. Saabin paremmat suoritusarvot 240hv:sta Volvoa vastaan.. :wink:
Viimeksi muokannut Tri-Lo, Su Tammi 14, 2007 16:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

Teknikens Värld testasi Aeron vuonna 1993 ja ajoi 0-100 6,55sekunnissa
No niin tiedetään jo 0-100 aika joku testaamaan sitä 100-200 aikaa, joko radalla tai saksassa (tietysti). Oma arvaukseni 100-200 ajaksi noin 18-20 sek.(vakiolla riipuen keleistä) viisaammat veikatkoon paremmin :D
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Oltsa kirjoitti:
Teknikens Värld testasi Aeron vuonna 1993 ja ajoi 0-100 6,55sekunnissa
No niin tiedetään jo 0-100 aika joku testaamaan sitä 100-200 aikaa, joko radalla tai saksassa (tietysti). Oma arvaukseni 100-200 ajaksi noin 18-20 sek.(vakiolla riipuen keleistä) viisaammat veikatkoon paremmin :D
2,3t steg 1 luokkaa 16-17sek 100-200
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

mikkoimp kirjoitti:2,3t steg 1 luokkaa 16-17sek 100-200
Tehokas. 8O
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

tai no, boksi pitäisi olla steg1 paineilla, ahto mittaria kun ei ole niin en tiedä, rauta ei ihan sitä vastaa, putki koko matkan 3" ilman kattia ja ilman ottoa hiukan muokattu, ahtaa putsari koteloon ilmaa :)
kyllä se nyt sen 260 tuntuu mittariin ottavan...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Milli kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:2,3t steg 1 luokkaa 16-17sek 100-200
Tehokas. 8O
Ja kulkee 8O
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

pitää kai ensi kesänä kamera ottaa matkaan mukaan, ei ihan noilla Q luokan talvi gummeilla uskalla lähteä itseään tappamaan...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

mikkoimp kirjoitti:pitää kai ensi kesänä kamera ottaa matkaan mukaan, ei ihan noilla Q luokan talvi gummeilla uskalla lähteä itseään tappamaan...
Joo ei kumeilla oikeen ittee voi tappaa,höhlä.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

SEPA kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:pitää kai ensi kesänä kamera ottaa matkaan mukaan, ei ihan noilla Q luokan talvi gummeilla uskalla lähteä itseään tappamaan...
Joo ei kumeilla oikeen ittee voi tappaa,höhlä.
..Mitä paksumman laitat, sitä turvallisemmin voit "ajaa kovempaa" :D
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4219
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

saapasi kirjoitti:..Mitä paksumman laitat, sitä turvallisemmin voit "ajaa kovempaa" :D
Joo mutta tuntuma ajoalustaan kyllä menee aika huonoksi sitten... :wink:
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
janpiet
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 01:28

Viesti Kirjoittaja janpiet »

Se kysymys oli kyllä alunperin 0 -200 km/h se kiinnostaisi mutta jos menee 100 - 200 km/h n.20 sekkaa niin ei kovin nopeasti 0 - 200 km/h.Eli ei kannata Bmw 330 , Mondeo ST220 ja 2,8 turbo Vectraa paljon härkkiä.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

janpiet kirjoitti:Se kysymys oli kyllä alunperin 0 -200 km/h se kiinnostaisi mutta jos menee 100 - 200 km/h n.20 sekkaa niin ei kovin nopeasti 0 - 200 km/h.Eli ei kannata Bmw 330 , Mondeo ST220 ja 2,8 turbo Vectraa paljon härkkiä.
Et sitten nähnytkään ensimmäistä viestiäni..? :wink:
janpiet
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 01:28

Viesti Kirjoittaja janpiet »

Sorry ! Niinhän se olikin se 26 sekkaa kuulostaakin uskottavammalta.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

janpiet kirjoitti:Sorry ! Niinhän se olikin se 26 sekkaa kuulostaakin uskottavammalta.
Ja todennäköisesti vähän allekin.

Ja onhan tämäkin tietysti 9000 Aero... http://cars.maptun.com/bilder/54_812_P4110044.MP4(Quicktime, muuten ei oikein näy)

:wink:
Vastaa Viestiin