Auton ongelmahan on rykiminen "lähes nollavauhdissa".
Tulppien, tulpanjohtojen ja virranjakajan kannen vaihto poisti aiemmin ilmeneen vauhdissa hirnumisen.
Eilen testasin vielä moottorin jäähdyttyä käyntiin ja poljeskelin reippaasti kaasua. Useamman kerran kerkes polkea kunnes lämpömittari hieman nousi ylemmäs, sitten alkoi rykimään. Jos jotain muita ideoita on niin kertoo pois.
---------------------
Seuraa loppuraportti:
Nykiminen johtuikin useammasta summautuneesta pikkuseikkasta: lämpöanturin yms. sähköliittimet olivat ihmeenkin huonoon kuntoon päässeet, eikä kaasuläpän kytkimen jalaksetkaan kovin sähköä johtaneet... Tämän lisäksi pyörijä näytti eri lukemia riippuen siitä mistä kohtaa mittasi, eikä tämä missään kohtaa ollut lähelläkään sitä oikeaa 1.0 kilo-ohmin arvoa.
Tonnari toimii ja nyt päästään taas kuluttamaan vähän nastoja. Kiitokset!
