0 - 200 km/h 9000 Aero
Custom softa, se tekee sitten just niinkuin haluat. Niin tekee vaan sitten konekin...poksjanpiet kirjoitti:Tri-Lo tiedätkö mistä 9000 Aeroon saa noita lastuja missä kierrosrajoitin siirtyy tonne n.7000 kieppiin vai tekeekö se niin joka lastulla.Niinkuin tuossakin klipissä oli.Tais tossa Aerossa olla ihan kivasti potkua

Pari huomautusta keskustelun saamista käänteistä näin moderaattorin ominaisuudessa:
Miksi sanoa vain epämääräisesti, että osia tarvii vaihtaa jos haluaa kierrättää 7000rpm, kun voisi samalla vaivalla kertoa myös että mikä sieltä on ensimmäisenä antautumassa?
ja:
Miksi postata ainoastaan tyrmätäkseen toisen mielipide, sitä kuitenkaan korjaamatta. Vaikuttaa vähän elektronien haaskaukselta vaan tuoda toiselle ilmi, että "olet väärässä" ilman sen kummempia perusteluja.
Siinäpä teille ruokaa ajatuksille. Odotan mielenkiinnolla keskustelua perusteluineen eri näkökannoistanne! Onhan teillä oikeasti perustelujakin mielipiteillenne, ettette vain lämpimiksenne täällä heittele?
Miksi sanoa vain epämääräisesti, että osia tarvii vaihtaa jos haluaa kierrättää 7000rpm, kun voisi samalla vaivalla kertoa myös että mikä sieltä on ensimmäisenä antautumassa?
ja:
Miksi postata ainoastaan tyrmätäkseen toisen mielipide, sitä kuitenkaan korjaamatta. Vaikuttaa vähän elektronien haaskaukselta vaan tuoda toiselle ilmi, että "olet väärässä" ilman sen kummempia perusteluja.
Siinäpä teille ruokaa ajatuksille. Odotan mielenkiinnolla keskustelua perusteluineen eri näkökannoistanne! Onhan teillä oikeasti perustelujakin mielipiteillenne, ettette vain lämpimiksenne täällä heittele?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Noita löytyy paljon lisää UKT:n alusta.Oltsa kirjoitti:Laitetaan linkki:
http://www.maptun.com/webshop/
Obs! ei ainoa paikka joka noita softia tekee
Vaan mitäs palikoita siihen täytyy vaihtaa, että kestää sen 7000rpm? Itseänikin kiinnostaisi.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
http://www.maptun.com/cars.php?id=54janpiet kirjoitti:Tais tossa Aerossa olla ihan kivasti potkua
Ei välttämättä mitään. Softalla sen saa nostettua (jos ilman rautamuutoksia sen välttämättä haluaa tehdä). Kyse lähinnä optimoinnista, koska tarkoitus oli ilmeisesti myös nostaa tehoja eikä vaan polttoaineensyötönkatkaisupistettä. Muutamilla osilla voi varmistaa ettei kone tukehdu isommillakaan kiekoilla. Toki ensin kannattanee hankkia turbo, joka ei hyydy 5000+rpm(plus muut perus "roippeet" tehotavoitteen mukaan), vaan jaksaa työntää vielä siellä seitsemän tonnin kohdalla.Vaan mitäs palikoita siihen täytyy vaihtaa, että kestää sen 7000rpm? Itseänikin kiinnostaisi.
Pitää paikkansa. Tuli vähän hätäisesti kommentoitua, mutta jos viettää aikaa tuolla maptunin sivuilla saa jo jonkin käsityksen mitä muutoksia vaatii (nokista on hyvä lähteä liikkeelle) . Foorumilta löytyy henkilöitä, jotka oman kokemuksen kautta osaavat puhua näistä asioista paremmin, piti vain laittaa oma lusikka soppaan.Miksi postata ainoastaan tyrmätäkseen toisen mielipide, sitä kuitenkaan korjaamatta.

Jos pakkoruotsi taipuu niin tuolla http://forum.saabturboclub.com/ juttuja myös noista Maptunin sivuilla olevista autoista.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07