Samalla check engine valo syttyi palamaan.
Koska autossa oli uudet tulpat, lämpöanturi, sytytyskaapelit, virranjakajan kansi ja pyörijä, sekä imuilmavuotoja ei ollut, päättelin, että ilmamassamittarissa voisi olla hämminkiä.
Ilmamassamittari on -011 loppuinen ja minulla on ylimääräinen, joten kokeilin sitä toista pari päivää ja vika oli poissa.
Kuitenkin kiinnosti tietää, voiko vanhaa elvyttää, koska lanka oli ehjä ja vain mustan värinen valossa katsottuna.
No, toimiin vaan. IMM pöydälle ja metalliverkot irti. Sitten ulkona varovaisesti putken sisäpinnoille ruiskuttamaan CRC Bräkleania runsaasti pienellä paineella, jotta aine valui putken toisesta päästä pois.
Sitten metalliselle jäähdytysrivoitukselle ja lopuksi varovasti langalle, tosi pienellä paineella.
Putki toisinpäin, ja sama toiseltapuolen.
Platinalanka alkoi näyttämään valoa vasten metallinväriselle, eli likaa oli lähtenyt.
Kuivattelin IMM:un ja ritilät paikoilleen ja autoon kiinni.
Auto pelasi yhtä hyvin, kuin sillä ehjällä ilmamassamittarilla, joten ainakaan pilalle ei mitään mennyt.
Autolla on ajeltu nyt viikon verran ilman häiriötä ja testi jatkuu..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)