Sulakkeet on ok. Mitenkäs tuo takaluukun pohjavaneri irtoaa. Täytyy ilmeisesti irrottaa ruuvit vaneriluukun juuresta alapuolelta?V.J.S kirjoitti:Jos ensteksi mittaisit, että tuleeko pumpun liittimeen jännitettä starttauksessa. Jos tulee, niin pumppu on satavarmasti valmista kauraa. Jos ei tule, niin sitten relettä puukottamaan auki ja kolvaamaan releen tinaliitokset läpi. Kai sulakkeet on kunnossa?Giggsy kirjoitti:Onko autossa muita samanlaisia releitä, että voisi testata?V.J.S kirjoitti: Aivan.
Käynnistysonkelmia, CS 2.3T
En osaa, olen saabisti
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kyllä ne vanerin ruuvit löytyy siitä yläkautta, eli on "jemmassa" sen verhoilukarvan seassa jossain saranalinjasta ehkä kymmenkuntasenttiä eteenpäin (ulkomuistista). Kaksi kappaletta oli ainakin -92 CS:ssä.Giggsy kirjoitti: Sulakkeet on ok. Mitenkäs tuo takaluukun pohjavaneri irtoaa. Täytyy ilmeisesti irrottaa ruuvit vaneriluukun juuresta alapuolelta?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Noniin, pientä päivitystä. Mittasin käynnistäessä jännitteen pumpulle, hiukan alle 10 V, taitaa olla akku hieman loppumaisillaan. No, pumppu ei inahdakaan. Käytiin ostamassa uusi, ja saatiin jopa vanha pumppu kaikki liittimet ehjänä ulos. Letkujen muoviset L-liittimet irrotettiin saippuan avulla käsivoimin, säilyivät onneksi ehjänä. Uuteen pumppuun tarvitaan siis vain 1 letkunpätkä uusiksi, eli 2 liitosta. Liitokset tehdään letkunkiristimillä. Nyt takaisin hommiin. Kerron täällä sitten kun homma ei korjautunutkaan pelkällä pumpun vaihdolla 

En osaa, olen saabisti
Ja toimiihan se. Yhden letkun vaihdolla meni uusi pumppu paikalleen. Ensin lyötiin tietysti testiksi virrat kiinni ennen kuin laitettiin pumppu tankkiin. Ei pyörinyt pumppu. Sydän löi pari kertaa tyhjää, vanha pumppu oli kuitenkin testattu 12V:llä vialliseksi, joten ei kun sulakeboksi auki ja uutta palaneen tilalle. Eihän siinä tietysti mitään ihmeellistä koska pumppuhan hajotessaan menee oikkariin ja käräyttää sulakkeen.
Testiajossa huomasin että vehje reagoi kaasuun ihan eri tavalla kuin ennen. Ah, on tää taas hienoa
Kiitoksia avusta, erityisesti V.J.S.
Testiajossa huomasin että vehje reagoi kaasuun ihan eri tavalla kuin ennen. Ah, on tää taas hienoa

Kiitoksia avusta, erityisesti V.J.S.
En osaa, olen saabisti