Säädöt viduillaan...kiirus.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ZaappiFantti
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 14:24
Paikkakunta: Hellsinki

Säädöt viduillaan...kiirus.

Viesti Kirjoittaja ZaappiFantti »

Tere,

Eli auto 88 161 Cd tonnari. Ei menny päästöjen takia läpi. Nyt on putki uusittu ja näht. happiluvut laskeneet sallittuihin. Oli 6.5 ( ja raja on se 5 , eikös )

Muuten leima kunnossa. Ja kysymys:

Missähän voi mitattaa halvalla ja nopeesti noi päästöt. Jotta sais säädöt samalla. Kun toi AKE perkele ottaa jokaisesta käynnistä sen maksun. Niin ajattelin, että tässä samalla sitten säätäs kaiken kohdilleen.

ZF

PS. Asialla kiire, pitäs saada leima ennen perjantaita. Saa myös ehdottaa jotain kikka kolmosta happiarvojen pudottamiseksi.
Saab 9000 1995 turbo & Saab 9000 CC 1991
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Säädöt viduillaan...kiirus.

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

ZaappiFantti kirjoitti:
Missähän voi mitattaa halvalla ja nopeesti noi päästöt. Jotta sais säädöt samalla. Kun toi AKE perkele ottaa jokaisesta käynnistä sen maksun. Niin ajattelin, että tässä samalla sitten säätäs kaiken kohdilleen.
ZF
PS. Asialla kiire, pitäs saada leima ennen perjantaita.
No melkeen mikä tahansa nyrkkipaja kelpaa, kunhan vaan päästömittausvehkeet löytyy. Eipä tuossa oikeen muuta säätöä ole kuin IMM:n ruuvi, jos käy liian rikkaalla/laihalla...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
ZaappiFantti
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 14:24
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja ZaappiFantti »

Yep,

Uusi putki laitettu, silti oli arvot kohollaan ihan hiukkasen. Se on sitten siellä käyräpuolella se reikä. MUTTA nyt on katastettu ja katastussetä oli armelias. Laitettiin hanska putken eteen ja arvot tippu oikeiksi. Ja läpi :)

jatketaan...

ZF
Saab 9000 1995 turbo & Saab 9000 CC 1991
micke74
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 21:21
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja micke74 »

Joo kannattaa aina pakoputkitahnalla kasata..
9000 T16 -87
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ja pakokaasujen uusinta katsastus ei ainakaan täälä päin nykyään maksa mitään!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
ZaappiFantti
"Turbo"
Viestit: 206
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 14:24
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja ZaappiFantti »

mikkoimp kirjoitti:ja pakokaasujen uusinta katsastus ei ainakaan täälä päin nykyään maksa mitään!
Jos on joku muu jälkitarkastettava asia kuin päästöt, maksaa sen 15 €. Jos pelkät päästöt tarkastetaan, ei maksa. Riistoa kuitenkin. Tänään just Hesarissa tarkastelua hintojen kehityksestä. 26% per vuosi on hinnat noussu. Melko halpaa...haha. :( :evil: . 1993 makso 16 euroa keskimäärin, nytten 61. Ihme touhua...
Saab 9000 1995 turbo & Saab 9000 CC 1991
manneri
Matalapaineturbo
Viestit: 174
Liittynyt: Su Elo 28, 2005 09:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Säädöt viduillaan...kiirus.

Viesti Kirjoittaja manneri »

V.J.S kirjoitti: No melkeen mikä tahansa nyrkkipaja kelpaa, kunhan vaan päästömittausvehkeet löytyy. Eipä tuossa oikeen muuta säätöä ole kuin IMM:n ruuvi, jos käy liian rikkaalla/laihalla...
Pakko todeta, että ei pakosti käy. Ainakaan täällä Lahden seudulla eivät konttorilla hyväksyneet nimeltämainitsemattoman nyrkkipajan lappuja.
Oli vaan todennu, että ei kelpaa ja syynä ko yrityksen maine tjsp.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Vastaa Viestiin