Autooni on tulossa stage 4 nykyisen ykkösen tilalle. Seuraava katsastus mietityttää kun teho on noussut melko paljon vakioon nähden. Pystyykö tuollaisen 2,3 matalapaineturbon sitten muutoskatsastamaan yli 300hv ilman suurempia muutoksia, vain pitääkö muutoskatsastusta edes tehdä? Alustasarja autossa on jo, mutta ei siitäkään ole missään merkintää. Nykyisellään olen katsastanut auton neljä kertaa.
Mietin että voisihan autoon laittaa päiväksi vuodessa vaikka rikkinäinen bypassin, vai mikä se oli se imuputken kyljessä oleva mötikkä nimeltään? Sehän laskisi ahtopaineita eikä tehoa olisi niin paljon.
Onko ihan älytön ajatus?
miten rajoitetaan tehoa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
päästöistä
En tiedä miten päästöjen kanssa käy. Olen aina laittanut katalysaattorin leimalle. Vaikuttaako isommat suuttimet sitten päästöihin tyhjäkäynnillä kun päästöt mitataan? Hiukan alkaa olla jo työlästä, jos vaihtaa katin ja suuttimet leimalle.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
seuraava investointi
Race-katalysaattori on ostoslistalla seuraavana, ehkä jo ennen seuraavaa leimaa.
Re: seuraava investointi
Hyvä, meinaan silloin ei tarvitse ruuvata leimalle eikä huolestua päästöistäkään.JiiVee kirjoitti:Race-katalysaattori on ostoslistalla seuraavana, ehkä jo ennen seuraavaa leimaa.
Ja ajaahan Saab jo niin vahvasti Biopower linjaansa että voitaisiinhan me edes noita katteja pitää siinä, sen verran toimivia vehkeitä kun kuitenkin ovat..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)