Onko puskurissa valmiina kierteet kolmelle pultille?
Koukun asennus lienee seuraavanlainen:
1. Koukku kiinni puskuriin ja varapyöräkotelon alla olevaan kiinnitysrautaan.
2. porataan koukun reikien läpi tarpeelliset pultinreijät varapyöräkoteloon.
3. Asennetaan tukirauta, jonka päistä porataan vielä 4kpl reikiä läpi, sekä asennetaan pultit/mutterit.
Teemu
Vetokoukun asennuksesta
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: To Heinä 13, 2006 19:27
- Paikkakunta: Tornio
On valmiina kierteet puskurissa. Vararenkaan kotelon raudassa on kiinni hinaussilmukka. Se otetaan pois.
Itellä oli hankalin ehkä saada puskurin tukirautojen vastarauta, jossa oli valmiit kierteet, laitettua palkin sisään ja oikealle kohtaa.
Autona siis CD ja koukkuna Bosal
Itellä oli hankalin ehkä saada puskurin tukirautojen vastarauta, jossa oli valmiit kierteet, laitettua palkin sisään ja oikealle kohtaa.
Autona siis CD ja koukkuna Bosal
Volvo 760 tdic -88
9000 CD -92 ent.
900 -82 (RIP)
900i -88 (RIP)
#3017
9000 CD -92 ent.
900 -82 (RIP)
900i -88 (RIP)
#3017
Motonetin koukun reijät ei välttämättä ole "just" kohillaan, omasta joutui avartamaan useita millimetrejä ennenkuin asennus onnistui.
Ja tuo tukirauta tarvitaan vaan CS:ään, CD ei rautaa tarvitse (voi sen tietysti varmuudeksi sinnekkin laittaa).
Ja tuo tukirauta tarvitaan vaan CS:ään, CD ei rautaa tarvitse (voi sen tietysti varmuudeksi sinnekkin laittaa).
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Nyt on ilmeisesti kyseessä -88 CC-malli(ellei auto ole vaihtunut viimeaikoina ), mutta vissiin aika lailla samat ohjeet siihen käy.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki