SAABI EI LIIKU

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
hmikkola
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 16:49

SAABI EI LIIKU

Viesti Kirjoittaja hmikkola »

Auto seisoi melkein 2 kk (HUOLTO) sen jälkeen toimi hyvin. Auto talliin ja syömään, kun olin seuraavan kerran lähdössä ei päässyt kuin taakse päin. Eli auto on -89 9000cd 2.0 TURBO aut. Öljyä ON. APUVA missä vika :?: :roll:
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7570
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

kerran oli

Viesti Kirjoittaja mestari »

pappatunturin käyttöohjekirjassa vika ja selostus osiossa et ::
syy korjaus
vaihde ei mene päälle a) vaihde on jo päällä
b) vaihdatte käsijarrukahvasta

jos kyseessä tomaatti, perun perättömät puheeni.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Automaatti kyseessä.. Olisiko sattunut niin huono säkä että vaihteensiirtäjän vaijeri poikki, tai jommasta kummasta päästä irti? Yleensä auto ei seisottamisesta pidä, kun paikat jämähtävät ja niitä menee pitkästä aikaa käyttämään niin ovat joko jumissa, tai sitten antavat periksi kun niitä jumista huolimatta aletaan käyttämään.

Kyllä omakin oli pari kuukautta telakalla olleena aika jäykkä kaikilta hallintalaitteiltaan, eikä automaattikaan heti alkuun toiminut ihan niin kuin kuuluisi.
Janza
"Aero"
Viestit: 302
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 17:49
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Janza »

Eikös ne automaattilaatikon keskipakosäätimen O-renkaat tehny just tollasia oireita jos pettävät.
9-5 2.3tA -00 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
oldhouse
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Maalis 08, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja oldhouse »

Auto talliin ja syömään, kun olin seuraavan kerran lähdössä ei päässyt kuin taakse päin. Eli auto on -89 9000cd 2.0 TURBO aut. Öljyä ON. APUVA missä vika
En tiedä onko apua mutta mulle kävi lähes samoin vuosi ja kk sitten. JKL -> Tampere, auto kotipihassa muutaman hetken sammutettuna ja kun yritin lähteä niin vain "pakki löytyi". Kuukausi siinä meni matolaatikon jousien ja muiden hilavitkuttimien kanssa, mutta vika sitten "korjaantui" vaihtamalla koko laatikko. Joka ei tietystikkään ollut kivaa millään tavalla.
Mulla on -90 turbo automaatti.

Pitikö omasi aikaisemmin mitään epäilyttäviä ääniä tai pamauttiko, rysäyttikö tms vaihtaessa pykälästä toiseen? Tuo pamauttelu yleensä näyttäisi indikoivan tulevia ongelmia kohden.

No toivottavasti on jotain pienimuotoisempaa vikaa.
regs,
marco
-------------------------------------------
9-5 Vector Wagon 2.0t aut, bp,st1 MY05
EX: 3x900+99+90+9000(90CDTA)+9000(92CDTA)
Vastaa Viestiin