Auto on 9000 cse 2.0 turbo/automaatti -96. Minkä vuosimallien mittaristo ko. autoon käy aion siis vaihtaa kok mittaristo paketin. Onnistuuko vaihto yleensä ongelmitta, pitääkö esim. akun kenkä iroittaa.
Sitten vielä: muutaman kerran autoa käynnistäessä peli hörähtää käyntiin ja sammu muutaman sekunnin päästä, kun keskuslukon käyttää alhaalla kaukosäätimestä niin auto käynnistyy normaalisti?? Vika ehdotuksia
Jos akun ottaa pidemmäksi aikaa pois sekoaako auto/ onko odotettavissa käynnistys tai muita ongelmia. Bilikkaa on tarkoitus pitää seisonnassa noin 6 kk.
Automaatista kymysys: Tuntuu muuten pelaavan hyvin mutta kolmoselta neloselle vaihtaessa kierrokset nousevat n. 1000rpm:ää ylemäksi muutamaksi sekunniksi ja laskevat takaisin. Mitään nykäisyä ei tunnu. Oljyt/suodatin vaihdettu sekä määrä tarkastettu.
Mittaristo/automaatti vaihteisto/akku
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 58
- Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 15:42
- Paikkakunta: Helsinki
Tuleekos näissä EDU3/OBD värkeissä osoite ongelmia ton väylän suhteen, jos joku älykone vaihtuu toiseksi mitä alunperin on.
Ja miksi vaihtaa koko mittaristo.
Lootaan vielä, jotta jos ylöspäin luistaa 3-4 vaihdossa sekunnin pari, eikä ole käytön puutetta, niin tuo momentti (kickdown) vaijeri on varmaan hiukan liian höllällä.
Venttiilikoneistonviat aloittaa oireilemalla toiseen suuntaan 4-3.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ja miksi vaihtaa koko mittaristo.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Lootaan vielä, jotta jos ylöspäin luistaa 3-4 vaihdossa sekunnin pari, eikä ole käytön puutetta, niin tuo momentti (kickdown) vaijeri on varmaan hiukan liian höllällä.
Venttiilikoneistonviat aloittaa oireilemalla toiseen suuntaan 4-3.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)