Kannattaa se työsylinteri ostaa muualta kuin motonetistä. Vaihdatin koko kytkin paketin puoli vuotta sitten kun työsylinteri pamahti. Kytkin pelittää muuten hyvin mutta on välillä raskas kun kone on lämmin. Kuulemma nuo tarvike työsylinterit voi alkaa takertelemaan hyvin lyhyessäkin ajassa.
Tuolla näkyy kuvia kytkinhommasta, samalla tosin muunnetaan automaattiautoon manuaalivaihteisto, joten näkyykytkinrempan kannalta ylimääräistä polkimien ja sisustan purkamista: http://www.saabphotos.com/gallery/trans-conversion
Kytkinremppaan liittymätön huomio noista vaihteistomuunnoskuvista: Momentinmuunnin pitäisi automaattivaihteistoa irrottaessa saada pysymään vaihteiston akselilla, eli startin aukosta pitää irrottaa pultit jotka kiinnittävät momentinmuuntimen vetolevyyn. Ainakin siis jos laatikolla on vielä tarkoitus ajaa. Säästyy turhalta tiivisteiden uusimiselta.