Tonttu sammahti kesken ajon - 9000i - 2.0 - -89
Saatiin juuri vaihteisto korjattua ja taas... Ei mitää oireita 165: km:n matkalla ja sitten se sammui, pyörittää, muttei käy Tai itseasiassa erilainen oire oli jo aiemmin pariin otteeseen, bansa haisi "aivan sairaasti" (tosin kai sitten vain astmaatikon nenään - pikkuverstaalla sanoi asentaja, ettei haise ollenkaan) käynnistettäessä, mutta hajut haihtuivat nopeasti, nyt vasta jotenkin yhdistyi sammumiseen. Sekä - kerran se otti ja hyytyi, jo viikkoja sitten, mutta jäi käyntiin ja pienen paikallaankäynnin, sekä räväkän kaasutuksen jälkeen lähti, kuin ei mitää olisi tapahtunut, toimien sovinnolla tähän päivään asti

Siis onko mahdollista, että joku konehuoneessa tukehtui bensan yliannostukseen ja jos niin, olisiko yhtään apuja mistä se olisi lähtöisin? Ei ainakaan ensikatsomalta silmään osunut letkun/jen irtoamisia. Vosiko suodatin olla tukkoisen likainen? Jotenkin mielessä vilahti myös sana : bensapumppu ?
Kuulopuheiden ja lukemani mukaan olen ymmärtänyt, että sen sijainnin tulisi olla jossain "tankin tienoilla", mikä on se kriittinen kohta ja miten sinne pääsee käsiksi "helpoiten", olisiko jollain neuvoa?
Tosin tuossa iltahämärässä, kotiin hinattuna, ei enää jaksanut, eikä senkummemmin halujakaan riittänyt, lähteä konepellin alle niitä letkujakaan tarkemmin tutkimaan...
Olisiko yhtään vinkkiä, saattaisiko siellä olla jotain "helpompaakin" mahdollisuutta kun juuri tuo paljonpuhuttu bensapumppu
