Terve Saabisti!
Tarkoitus olisi liimata uudet merkit tonnarin takaluukkuun, mutta olen hävittänyt mittaamani mitat vanhoista merkeistä. Eli jos sinulla on tietoa tai omistat 9000 CS Saabin, niin olisitko niin ystävällinen ja mittaisit ja kertoisit kuinka takaluukun reunassa tekstit "SAAB" ja "9000 CS" sijaitsevat. Ja viellä jos tuo oikealla oleva 9000 CS teksti olisi yhteen- kirjoitettua mallia. Ilmeisesti -94 ??? vai milloin tuo teksti muuttuu erikseen kirjoitetuksi (kaksi eri tekstiä).
Ari
9000:n merkit
9000:n merkit
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Hyvä, että heti löytyi joku ystävällinen auttaja!
Sis reunasta on molemmilla puolilla 15 mm. Mutta entäs korkeussuunta eli luukun alareunasta merkin alareunaan? (anteeksi aiheuttamani vaiva, mutta harmittaisi jälkeenpäin katsella väärin asennettuja merkkejä)
Ari
Sis reunasta on molemmilla puolilla 15 mm. Mutta entäs korkeussuunta eli luukun alareunasta merkin alareunaan? (anteeksi aiheuttamani vaiva, mutta harmittaisi jälkeenpäin katsella väärin asennettuja merkkejä)
Ari
Kiitoksia ystävällisestä toiminnasta!
Ja sitten eikun liimailemaan merkkejä, etulokarit saivatkin viikonloppuna uudet "SAAB" -merkit (klubikaupasta ostetut". Entiset olivatkin pikkisen kuluneet sisäänajovaiheen aikana
Ari ja Saab 9000 CS Turbo 2.3 -92 439 tkm
Ja sitten eikun liimailemaan merkkejä, etulokarit saivatkin viikonloppuna uudet "SAAB" -merkit (klubikaupasta ostetut". Entiset olivatkin pikkisen kuluneet sisäänajovaiheen aikana
Ari ja Saab 9000 CS Turbo 2.3 -92 439 tkm