
Apuva!
Sama homma - pyörii kyllä mutta kuormaa ei kestä juuri lainkaan ja töyssyissä rouhii. Tosin H&R:n jouset. Rumasti perä roikkuu.
Voisipa melkein vaihtaa -25:t tms. taakse.
Voisipa melkein vaihtaa -25:t tms. taakse.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Omassa tonnarissa H&R edessä ja aeron jouset takana + konit joka kulmassa. Ei roiku perä ja kestää hyvin kuormaa.hma kirjoitti:Sama homma - pyörii kyllä mutta kuormaa ei kestä juuri lainkaan ja töyssyissä rouhii. Tosin H&R:n jouset. Rumasti perä roikkuu.
Voisipa melkein vaihtaa -25:t tms. taakse.
http://www.garaget.org/?car=48357&image=421893
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
et10 raapii Aeron alustallakin takaa sillon tällön, edessä tuo mainitsemasi 225 meinas viedä helman. Joten jos talous sallii, niin suosittelisen kattelemaan toiset vanteet hieman maltillisemmalla et:llä
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."