Tulpat ym.
Tulpat ym.
Millaset olis ne oikeat tulpat?En löytänyt tuolta keskusteluista vanhoja juttuja.mistä olis selvinnyt.Auto on 9000 CD-95 2.0 150hv. Sitten on viel takaiskarit finaalissa(oikea tyhjä)....Mitäpä suosittelette,menenkö Motonettiin?Joskus oon miettinyt myös lastua stage 1:stä,uskaltaako kestääkö paikat autolla ajettu 260tkm...
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Tulpista http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ght=tulpat Iskareista en osaa sanoa, mut kyl tuon stage 1 voi laittaa jos kone on kunnossa. Ei tuo kilometrimäärä kerro sitä.
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
Ainoot oikeet tohon DI:hin on nuo NGK:t muuta älä edes harkitse.
Ja taka iskareista senverran, jos aikaa ja viitseliäisyyttä riittää, niin eikun uudet iskarit kaupasta konttiin ja auto nosturille.
Nuo tuppaa vaan olemaan aika tiukassa noissa 90 luvun loppupuoliskon tonnareissa nuo alapultit, jos niitä ekakertaa avataan.
Lyhytlohkoisen lohkon ja kannen luulis kestävän noin 500t.
Kammen laakerit ja männänrenkaat, sekä jakopää vaihtoon tossa 300t tietämillä. niin taas voi kiusata 1,5 paineilla muutaman kesän.
Ja taka iskareista senverran, jos aikaa ja viitseliäisyyttä riittää, niin eikun uudet iskarit kaupasta konttiin ja auto nosturille.
Nuo tuppaa vaan olemaan aika tiukassa noissa 90 luvun loppupuoliskon tonnareissa nuo alapultit, jos niitä ekakertaa avataan.
Lyhytlohkoisen lohkon ja kannen luulis kestävän noin 500t.
Kammen laakerit ja männänrenkaat, sekä jakopää vaihtoon tossa 300t tietämillä. niin taas voi kiusata 1,5 paineilla muutaman kesän.
Kiitos vain vinkeistä...tulppa juttu selvä.Iskareista vain kun näkyypi tuol Motonetissäkin olevan useampi vaihtoehto?Pultit pitäs kyl aueta,löytyy avaimia aina 3/4 tuuman vääntimiä ja mutterimopokin.Ahtaako se matalapaine turbokin sillä lastulla 1.5:ttä ???leiks siinä ole norm.vain 0.8 tai sinne päin.Anteeks lisää tyhmiä kysymyksiä