Kurko kirjoitti:Eikö tuo ZF sitten huoli noita +1bar aahtoja, vai mista tuo lootaöljyn kulkeutuminen tonne mankun alaosaan oikein johtuu.
Ja tuo öljyn reitti kiinnostaisi kovasti, kulkineessa on toki lähes vakio bypass ja sieltähän se taitaa ryömiä.
Turbiinista/ahtoputkistosta tai kuulerista ei löydy jälkeäkään tosta dextronista.

Lainattu ecopowerilta....
loota haistelee reijän kautta moottorin vääntömomenttia:
modulaatiopaine muodostaa simuloinin moottorin vääntömomentista,johon käyttöelementtien vaihtamistoimenpide pitää sovittaa!
moottorin pienellä vääntömomentilla vallitsee käyttöelementtien kytkeytymisessä matala kytkeytymispaine,kun taas sulkeutumispaine on korkea moottorin vääntömomentin ollessa suuri.
koska moottori voi saavuttaa suuren vääntömomentin matalalla kierosluvulla,on modulaatiopaineen tehtävänä vahvistaa käyttöelementtien
sulkeutumispainetta myös tässä vaiheessa!
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#