JT 3" rööri
JT 3" rööri
Kun en saanut aikaiseksi mennä jonottamaan tiittaselle koko päiväksi, tilasin PCS.ltä JT.n 3 " röörin. Tuossa uudessa puolisatsissa ei näytä olevan joustopalaa lainkaan ? Kyseessä siis JT60-H6 putki jonka kuvittelen menevän suoraan tuossa tonnarissa olevan katin perään. Olenko väärässä ?
Kaide
Kaide
Tuossa on kuva katin vaihtoehtoisista sijainneista:Kaide kirjoitti:Alan epäilemän että joku osa tosta tilatusta setistä puuttuu. Pitänee olla PCS.lle yhteydessä vielä
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... tt_kat.htm
Tilasitte väärän tuotteen?
Tilattiin JT60-H5
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... _small.jpg
vaikka olisi pitänyt tilata JT60-H2?
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... t60-h2.jpg
Ei tuo JT60-H2:kaan täysin selkeä tapaus ole, siinähän näyttää olevan ehkä jousto mukana, mutta putkea on mukana sen verran vähän, että alkuperäisestä putkistosta pitäisi säilyttää se suora "katinkorvausputki joustolla".
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
jus kirjoitti:Tuossa on kuva katin vaihtoehtoisista sijainneista:Kaide kirjoitti:Alan epäilemän että joku osa tosta tilatusta setistä puuttuu. Pitänee olla PCS.lle yhteydessä vielä
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... tt_kat.htm
Tilasitte väärän tuotteen?
Tilattiin JT60-H5
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... _small.jpg
vaikka olisi pitänyt tilata JT60-H2?
http://www.speedparts.se/images/prod/av ... t60-h2.jpg
Juttelin justiinsa PCS:n Rikun kanssa ja todettiin vaan jotta noi Speedpartsin kuvat on enintään " suuntaa antavia" . Oikea setti -98 CS.ään on juuri tuo tilattu ja siinä " pitäisi" olla mukana kaikki romut katista taaksepäin. Vanhemmissa ( <-94 ) sen katin joutuu siirtämään eteenpäin ennen tuon putkiston asennusta.
Kaide
Noniin, asennusraporttia alkaa tippumaan varmaan huomenna illalla. Rööri on matkalla mullepäin ja heti kun saan sen käsiini, alkaa puuhastelu. Kyllä siinä on tosiaan kaikki tarpeellinen mukana, eli myös jousto-osa, vaikka kuva väittää ettei olis.ysikoo kirjoitti:Pistähän raporttia asennuksesta kun sen aika koittaa, olis kiva kuulla minkäverran vaatii justeerausta ja/tai asennusjuomaa
Asennusjuomaa on varattuna 24 "yksikköä". Pitää vaan toivoa ettei asentaja ala käymään liian rikkaalla
Kaide
Puolisatsilla oli klubialen jälkeen hintaa reilut 300 eemeliä. Saman ois maksanu Motonetissa vakioputki. Itse laitan jossain vaiheessa myös 3" DP.n , mutta kikkailen siihen itse jonkun tarvike kisakatin. Nuo Speedpartsin DP+katti yhdistelmät on nimittäin jokseenkin järkyttävän hintasia !Aero97 kirjoitti:Paljonkas muuten semmonen puolisatsi kustantaa? Omasta Aerosta kävi putki vuotamaan viikonloppuna, voi mennä kokonaan poikki milloin vaan. Oon tässä vielä miettimässä että tyytyiskö puolisatsiin, vai ottaisko koko hoidon sporttikatin kanssa tahi sit ilman.
Kaide
Mitäh ? Pitääkö ahdot säädellä uusiksi putken vaihdon jälkeen ?
Tässä, ja viimeinen lause
http://saab9000.com/procedures/exhaust/jtexhaust.php
Kaide
Tässä, ja viimeinen lause
http://saab9000.com/procedures/exhaust/jtexhaust.php
Kaide
Ei stä ole pakko säätää mutta jos ne peruspaineet tippuu putken väljyyden takia niin eihän se kulje enään kunnolla muuten.Aero97 kirjoitti:Näin mie oon asian ymmärtänyt, jos siis koko röörin 3" kokoon vaihtaa. Tarvinneeko operaatiota tehdä puolisarjan asennuksen jälkeen, ei kaiKaide kirjoitti:Mitäh ? Pitääkö ahdot säädellä uusiksi putken vaihdon jälkeen ?
Ei tuo säätäminen kovin vaikeeta ole etteikö sitä kuka tahansa pysty tekemään. Painetestiin ei tarvi muuta kun esim. Motonetista mittari ja letku kiinni, apc-sulake irti tai mankkuvenan piuha irti ja kokeilemaan että paineet on siinä 0.45 paikkeilla. Säätämiseen crc:tä ja kiintoavain ja tankoa kireämmälle ja avot.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Eihän tossa mun " lahnassa" ole katsos mitään " peruspaineita" , se kun on lpt ilman mankkuvenaa sun muuta turhaa No, anyway , säädän ahdot putkenvaihdon jälkeen vaikka mahdollisimman lähelle fuelcuttia, eli 0,6 baria. Olkoot siinä sittenhasha kirjoitti: Ei stä ole pakko säätää mutta jos ne peruspaineet tippuu putken väljyyden takia niin eihän se kulje enään kunnolla muuten.
Ei tuo säätäminen kovin vaikeeta ole etteikö sitä kuka tahansa pysty tekemään. Painetestiin ei tarvi muuta kun esim. Motonetista mittari ja letku kiinni, apc-sulake irti tai mankkuvenan piuha irti ja kokeilemaan että paineet on siinä 0.45 paikkeilla. Säätämiseen crc:tä ja kiintoavain ja tankoa kireämmälle ja avot.
Kaide