acc1 vikakoodi 3U

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

acc1 vikakoodi 3U

Viesti Kirjoittaja norther7 »

sanokaapas mikä on acc1 vikakoodi 3U ???
tämmösen lykkäs mulle eteeni... sisätilan aistin vaihdettu vuosi sitten ja testattu kahdella toimivalla ohjainyksikölläkin!
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: acc1 vikakoodi 3U

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

norther7 kirjoitti:sanokaapas mikä on acc1 vikakoodi 3U ???
tämmösen lykkäs mulle eteeni... sisätilan aistin vaihdettu vuosi sitten ja testattu kahdella toimivalla ohjainyksikölläkin!
Tuoltapa -> http://www.swedishwrench.com/saab_ACC_part_1.htm löytyy tietoutta.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja norther7 »

3U=Mixed air temp sensor-Open circuit

tarkottaakos toi nyt sitten aurinkotunnistinta?
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

Näyttäisi viittaavan seosilma-anturin vikaan.
3U = katkos virtapiirissä

Kuva
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Bazz
Matalapaineturbo
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2004 07:50
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Bazz »

Aika yleinen vika, omassa oli sama homma. Anturin sisältä lähtee juotos irti.

Ei muuta kuin anturi irti, vähän näyttää kolvia ja eikun takaisin paikalleen..
norther7
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 20:50
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja norther7 »

missäs tuo anturi tarkalleen sijaitsee ja mitä tarvii purkaa? olisiko jollain kuvaa anturista?!
Autumn
"Turbo"
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Maalis 14, 2006 11:23
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Autumn »

Itselläni tulee vikakoodi 6C, eli "Actuating motor for air distribution flap" "Jammed or binding motor"

Onko vinkkejä mistä lähteä vikaa hakemaan? Minulle tuo ei kerro mitään :oops:
Trust Me, I Know What I'm Doing..
9000 Aero -93 RE85
#3264
Bazz
Matalapaineturbo
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2004 07:50
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Bazz »

norther7 kirjoitti:missäs tuo anturi tarkalleen sijaitsee ja mitä tarvii purkaa? olisiko jollain kuvaa anturista?!
Hanskalokero pois. Siinä se on sitten vasemmalla puolella, menee piuhat siihen tuuletinkanavien muoviputkistoon. Tuossa ylläolevassa kuvassa näkyy suunnilleen se paikka (nro 4).
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

Autumn kirjoitti:Itselläni tulee vikakoodi 6C, eli "Actuating motor for air distribution flap" "Jammed or binding motor"

Onko vinkkejä mistä lähteä vikaa hakemaan? Minulle tuo ei kerro mitään :oops:
6C = Ilmanjakoläpän moottori, sisäinen oikosulku tai juuttuminen

Kuva
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Vastaa Viestiin