Ohjaustehostinneste SAAB/PSF-4634 ,väriltään keltainen neste on tarkoitettu valmistenumeroon (SAAB 9000) V 1014201 asti. Siitä tuoreemmat käyttävat toista punaista tehostinnestettä. Hinta Länkkärin tiskiltä ostettun n. 15 E / litra. Nesteitä ei saa sotkea keskenään.
Helsingissä Länkkärissä ei saa alenusta klubipaidassa eikä , vaikka auto olisi koristeltu klubitarroin . Kysyvät maksettua jäsenkorttia nähtäväksi.
Ohjaustehostimen öljystä
Oli. Suodatin oli musta ja vettynyt läjä, en jättäisi jos tarkoitus on pitää uudet nesteet puhtaana. myös vanha neste oli selvästi tummunutta.Tri-Lo kirjoitti:Entäs, olisiko sitä syytäkin uusia2766 kirjoitti:Säiliön korkin alla on myös suodatin, jonka ainakin itse uusin nesteiden vaihdon yhteydessä.
mikkoL
hki
Itse käytin saabin omaa tehostusöljyä.
Suodatin on pieni paperikartio joka maksoi yli 20e saabilla
MikkoL
hki
Hmm..ok. Ajattelin lähinnä sitä, että kiertääkö neste siis jatkuvasti tuon suodattimen läpi..?2766 kirjoitti:Oli. Suodatin oli musta ja vettynyt läjä, en jättäisi jos tarkoitus on pitää uudet nesteet puhtaana. myös vanha neste oli selvästi tummunutta.Tri-Lo kirjoitti:Entäs, olisiko sitä syytäkin uusia2766 kirjoitti:Säiliön korkin alla on myös suodatin, jonka ainakin itse uusin nesteiden vaihdon yhteydessä.
mikkoL
hki
Itse käytin saabin omaa tehostusöljyä.
Suodatin on pieni paperikartio joka maksoi yli 20e saabilla
MikkoL
hki