Moottorin momenttituki ja puslan vaihdot
Moottorin momenttituki ja puslan vaihdot
Vaihdoin juuri tuon helpomman noista, mutta moottorissa oleva vanha kumityyny hieman hankala, kun ei ole sitä työkalua eikä omassa pajassa ollut sopivia putkenpätkiä mistä olisi saannut ranetettua sellaisen.
Olisiko Espoon nurkilla kenelläkään lainata tuohon tehdas- tai omatekoista työkalua?
Noudetaan ja palautetaan samassa kunnossa kun lainatessa.
----------------
9000 CSE A50
J.Wikström
050 4092016
Olisiko Espoon nurkilla kenelläkään lainata tuohon tehdas- tai omatekoista työkalua?
Noudetaan ja palautetaan samassa kunnossa kun lainatessa.
----------------
9000 CSE A50
J.Wikström
050 4092016
http://saab.jkr.fi/ulosvedin/ Ei muutakuin tollasta rakentamaan. Ja jos tilalle tulee Powerflexit, niin ei muutaku rautasahalla kehä poikki ja vasaraa perään. Itse totesin kyllä tuon ulosvetäjän nopeammaksi tavaksi =)
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Olisin tehnyt, mutta omasta "miljoonalaatioksta" ei löytynyt sopivan kokosia prikkoja ja päätin kuulluttaa täällä.jpjk kirjoitti:http://saab.jkr.fi/ulosvedin/ Ei muutakuin tollasta rakentamaan. Ja jos tilalle tulee Powerflexit, niin ei muutaku rautasahalla kehä poikki ja vasaraa perään. Itse totesin kyllä tuon ulosvetäjän nopeammaksi tavaksi =)
Kiitoksia vastanneille, homma on nyt hoidossa!
--------------------
9000 CSE A50
Itse käytin juuri tuota rautasaha-vasara-yhdistelmää. Teki muuten aika tiukaa saada uusi paikalleen. Tein myös tuommoisen prikkahässäkän ja väänsin pulttia sitten metrin jatkovarrella ja tiukkaa teki silti.jpjk kirjoitti:http://saab.jkr.fi/ulosvedin/ Ei muutakuin tollasta rakentamaan. Ja jos tilalle tulee Powerflexit, niin ei muutaku rautasahalla kehä poikki ja vasaraa perään. Itse totesin kyllä tuon ulosvetäjän nopeammaksi tavaksi =)
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Kyllä momenttituen puslien vaihtotyökalu on pakollinen hankinta kun käytät MOTONETIN kumipuslia! Vaihdoin puslat syksyllä ja nyt ovat murtuneet aika pahoin. Sen asian tämä jälleen kerran opetti jotta tuon firman kumituotteet ovat aivan pa**aa. Osta halvalla ja pitkällä aikavälillä maksaa pirusti enemmän kuin orggis osat!! Mikähän on alkuperäisvaraosan hinta tällähetkellä?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mulla on Klaukkalassa tollanen työkalu.
En lainaa sitä, mutta voitte vaihtaa puslat siinä tallin edessä.
Nuo Motonetin puslat ovat ihan OK, jos ne asentaa oikein. Niitä voi vahvistaa , täyttämällä kumimassa-seoksella tyhjät kolot.
Normaali asennus on I ja itse asensin ne --, asentoon = jäykempi ja jurisee sisään, alussa.
En lainaa sitä, mutta voitte vaihtaa puslat siinä tallin edessä.
Nuo Motonetin puslat ovat ihan OK, jos ne asentaa oikein. Niitä voi vahvistaa , täyttämällä kumimassa-seoksella tyhjät kolot.
Normaali asennus on I ja itse asensin ne --, asentoon = jäykempi ja jurisee sisään, alussa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3