Moro: Olis tarkotus vaihtaa t3 tilalle toi t25 , mutta toi on vesijäähdytetty.
Onko siis mahdollista asentaa toi t25 vm:85 tonnariin , löytyykö siitä mahdollisesti paikka vesi putkille ???.
T25 on tällä hetkellä kiini 9000 cc turbossa vm:88 ja totesin sen huomattavasti mukavemmaksi kuin ton t3 garretin , t25 herää eloon huomattavasti pienemillä kieroksilla ja vääntää hyvin.
Tai voiko ja onko suositeltavaa poistaa käytöstä tota vesi jäähdytystä , oli vain jotain juttua tuolla aikaisemmin , kun lueskelin tosta garretin T25 .sta
Ps: Autona 9000cc turbo Apc vm:85
turbon vaihto t3-t25
turbon vaihto t3-t25
Saab auto isolla A.lla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei se vesijäähyn poisto vielä turboa riko, sen "käyntilämpö" vaan nousee lähemmäs sata astetta, eli jälkijäähdyttelyn merkitys kasvaa ja saattahan se toki eliniässäkin näkyä. Mutta siis toimii kyllä ilman vesiäkin.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kyllä sen sinne saa laitettua, vaihdatko pakosarjan vai teetkö adapterin pakosarjan ja turbon väliin? Ei sitä vesijäähyä välttämättä tarvi kunhan huolehtii siitä jälkijäähdytyksestä ajon jälkeen (eli antaa auton hetken käydä tyhjäkäyntiä ennen sammutusta). Kyllä sinne saa myös tuon vesi jäähyn rakennettua jos haluaa. Kyllähän se puhaltimen ikää jatkaa jos siinä vesi jäähy on lisänä.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Kyllä on pakosarja uusi myös , joka on kiini tossa turbossa ja koko paketti on tällä hetkellä kiini varaosa-autossa 9000 turbossa vm:88 , jossa on käytössä tällä hetkellä toi mainittu vesijäähy.V-M kirjoitti:Kyllä sen sinne saa laitettua, vaihdatko pakosarjan vai teetkö adapterin pakosarjan ja turbon väliin? Ei sitä vesijäähyä välttämättä tarvi kunhan huolehtii siitä jälkijäähdytyksestä ajon jälkeen (eli antaa auton hetken käydä tyhjäkäyntiä ennen sammutusta). Kyllä sinne saa myös tuon vesi jäähyn rakennettua jos haluaa. Kyllähän se puhaltimen ikää jatkaa jos siinä vesi jäähy on lisänä.
V-M
Onhan mulla siinä putket sun muut valmiina , kunhan löytyy paikat vain tästä vanhemmasta vm:85 autosta , koneethan näissä pitäisi ilmeisesti olla samat , ainakin näin silmämääräisesti katsottuna.
Saab auto isolla A.lla