Tri-Lo kirjoitti:No ei varmasti tule toista vastaan ei... Kyllähän joku on tuota ihan tosissaan rakentanutkin, näköjään.
..noh, olihan siinä tekniikkaa sentään vähän käsitelty...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jos olis ilmastointi niin vois melkein kiinnostaa. Toki sittenkin pitäis olla ilman kaikkia listoja ja spoilereita ja koko auto kromattu. Penkkejä myöten.
Näin ollen, olenpa tyytyväinen halvalla saamaani 89 vuosimallin 88 rekisteröityyn tonnariini, joka on väriltään 200H ilman ilmastointia mutta automaattilaatikolla. Ei mitään turhia pillejä tai viheltimiä, vaan täysin toimiva vakiokuntoinen menopeli jonka valoistakaan ei tule sanomista miltään suunnalta (poliisit nauttii kun näkevät sinisiä valoja maskin takana, aijaijai siitä saa kahvirahat taas kassaan ).
Vau, tossahan on niin hienoa tekniikkaa ettei kaikista oo koskaan kuullukkaan, mm. "AUTOMAATTINEN SEKÄ MAANUAALINEN LAUDUTIN PLEKSIN KÄYNNISTYS"
Ja oikein autoliikkeen ilmoitus
Jälleen kerran nostan hattua, että joku edes yrittää tehdä jotain. Tulette huomaamaan - ellette jo kotona huomaa - että tämä i-pod -sukupolvi osaa hyvin ainoastaan nenän kaivamisen.
Pahasti sanottu, mutta menköön...
Jos tonnariin laittaa takaspoilerin, näyttää hienommalta sellanen matala originaali turbomallin takaspoileri.
Jos konepeltiin haluaa ilmanotto/poistoaukot, ei kannata mitään halkastuja kanistereita laittaa mitkä saattaa peittää näkyvyyttä vaan ennemminki jotku sirot aukot vaikka siihen keskellä peltiä olevan korotuksen kylkeen.