No tulipahan itsekkin jumpattu yksi päivä tuota tonnarin lämpömittaria ja olisi pitänyt kyllä välistä jättää...
Pari huomiota, koskevat ainakin uudempia tonnareita:
A. Jos ajotietokoneen johto(en tiedä vaikuttaako muut mittarin johdot) on irti kun käyttää autossa virtoja päällä jää SRS vika päälle. Eli arvatkaa vaan kenellä palaa nyt SRS-valo...
B. Ajotietokoneen liitin pitää myös olla kiinni että lämpömittari osasto toimii(ja tietty myös kyseisen osaston johto). Siis jos haluaa leikkiä vastusten kanssa...
Omat kokemukset; Kirin mutterit ja kalibroin mittarin vastuksen avulla, mutta ei se nouse edelleenkään yli puolen välin vaikka lämmöt olisivat +90astetta. Huomasin että pienillä ja isoilla vastuksilla(100-400ohm) mittari näytti aina siihen puoleen väliin sekä ennen ja jälkeen kalibroinnin?
Testasin myös että laitoin nuolen kiinni punaisen rajalle kun käytössä pieni vastus(eli lämmöt tapissa) ja tällöin mittari liikkui vain klo9-11 väliä eli ihan kuin tuo mittari ei kerta kaikkiaan liikkuisi enempää?
Pitäisikö tuo nyt sitten kalibroida sen jännitelähteen avulla vai onko tuo kerta kaikkiaan kuollut? Pe*kele kun v*tuttaa tuo SRS-valo...