no niin nyt on vaihdettu ngk tulpat mallia BCPR7ES-11 kun tollaiset löytyi säästöstä ei varmaan ihan oikea malli tähän mutta nyt ahdin antaa hönkää täyskaasulla eikä pätki kiihdytyksessä enää.
nyt kyllä sellainen pieni vähäpätöinen ongelma uusi tullut tyhjäkäynti täyskyyhdityksen jälkeen kun nostat kaasun ylös ja laitat kytkimen pohjaan niin tyhjäkäynti ekaks laskee sinne tonniin mutta sitten pomppasee hetkeksi n.2500kiekkaan... eli mistäpä tällainen humppaaminen johtuisi?'
Mutta tämä on pieni vähäpätöinen haitta mutta nyt pitää alkaa etsimään niitä lisä tehoja koneeseen.
eli paljonko apc-boksin muutoksilla pystyisi saamaan niitä kaivattuja lisäheppoja?
Voiko muuten tyhjäkäyntimotti aiheuttaa semmosta vikaa että auto sammuu joskus kun laskee jalan kaasulta? Tämä tapahtuu vain heti käynnistämisen jälkeen ja silloinkin hyvin harvoin.
tämä tyhjäkäynti vika tuli vasta tulppien vaihdon jälkeen ngk BCPR7ES-11 jotka uudempaan 2.3t malliin suunnatut mutta voisikohan ne sitten aiheuttaa tyhjäkäynti heilumista. yksi vika lähtee toinen tulee tilalle.
varmaan suosiolla mentävä ostamaan tähän malliin omat ngk platina tulpat jos saisi sillä tuonkin pikkuvian pois.
sitten sellaista asiaa öljyvuodoista että mistä yleensä tuppaa tuota öljyä tiputtamaan kun reviirimerkit tämä meidänkin saabbi jättää.
uusisaabisti kirjoitti:
sitten sellaista asiaa öljyvuodoista että mistä yleensä tuppaa tuota öljyä tiputtamaan kun reviirimerkit tämä meidänkin saabbi jättää.
About kaikista moottorin tiivisteistä nuo tuppaa tihuttamaan
Kannattaa alottaa öljypumpun o-renkaan ja kampuran hihnapyörän puoleisen stefan vaihtamisella. Venakopankin tiivisteen vuoto on helppo havaita ja tiiviste on pienitöinen vaihtaa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84