Madallusjousista 9000cs 2.0t vm: 98
ProCarServiceltä saa H&R:n 40mm pudottavat jouset klubialella 225€ sarja. (muillekin tiedoksi) Tuli semmonen mieleen, että kai nuo vielä vakio iskareilla menee, tokihan olisi hyvä jos nekin vaihtais, mutta ehkä sitten kun ne ei enää pelitä. Tuosta vaihto operaatiosta etujousissahan on iskari sisällä niin minkäsmoinen homma tämä on ja pitääkö varata paljon aikaa/tupakkia? takajousissa ei pitäisi kauaa vierähtää.
Kannattaa kysellä vielä käyttäjäkokemuksia ko madalluksista , ettei käy niinkuin yhdelle tähän topiciin vastanneista.Kertokoot vaikka YV:nä...
Saattaa näet tulla melkomoisen kova ajettava , josko olis harkinnassa vielä vakiota mataprofiilisemmat tassut.
Mulla on Sachsin Sportit ja 55-profiilin renkaat , enkä tosiaankaan haluaisi yhtään jäykempää settiä. Sport-setin yhteydessä puhutaan 1 cm madalluksesta. Mittaus isän vakioon ( varmasti vakio ) osoitti oikeaksi määräksi 3 cm.
Isällä tuumaa pienemmät vanteet ja 65-sarjan renkaat.
Saattaa näet tulla melkomoisen kova ajettava , josko olis harkinnassa vielä vakiota mataprofiilisemmat tassut.
Mulla on Sachsin Sportit ja 55-profiilin renkaat , enkä tosiaankaan haluaisi yhtään jäykempää settiä. Sport-setin yhteydessä puhutaan 1 cm madalluksesta. Mittaus isän vakioon ( varmasti vakio ) osoitti oikeaksi määräksi 3 cm.
Isällä tuumaa pienemmät vanteet ja 65-sarjan renkaat.
SP:n sivuilta
Ainakin joskus lapun sai tulostettua SP:n sivuilta.
Takapään kantavuus tippuu H&R jousilla ja mulla tuli myös merkintä asiasta rekisteriotteeseen.
Nykyään tosin takapäässä on Aeron vanhat jouset (sopivasti väsyneet)
Ps. Katso alimmaisten lankojen käytös takapäässä. Minun sarjassa jousen 3-4 alinta kierrosta olivat vuodessa menettäneet maalin, koska ovat kokoajan ns. pohjassa.
Takapään kantavuus tippuu H&R jousilla ja mulla tuli myös merkintä asiasta rekisteriotteeseen.
Nykyään tosin takapäässä on Aeron vanhat jouset (sopivasti väsyneet)
Ps. Katso alimmaisten lankojen käytös takapäässä. Minun sarjassa jousen 3-4 alinta kierrosta olivat vuodessa menettäneet maalin, koska ovat kokoajan ns. pohjassa.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Hoituuko
muutoskatsastus tavallisenkatsastuksen yhteydessä ja maksaa tietenki maltaita?Muuttuuko pyöränkulmat 40 pudotuksella näyttäis,että pyörät harittas renkaanpintaa katuaa sisäreunoista?Anteeksi jos tämä viesti seikkailee jossain muissakin sivuissa tuli tekniikka virhe.
Muistaakseni 35-40€ oli noin 3 vuotta sitten, kun edellisen kulkineen alustan muustoskatsastin vuosikatsastuksen yhteydessä.Saab900i kirjoitti:Ei kai tuo muutoskatsastus ole kuin muutaman kympin?
On se ainakin minun mielestäni aika paljon siitä, että inssi katsoo, "että kyllähän siellä näyttää tuollaiset keltaiset tolpat olevan alla" ja ottaa mitan pyörän navasta keskeltä lokarinkaaren reunan ylimpään kohtaan.
Kaikkihan on tietysti niin kovin suhteellista.