osien passaaminen ristiin?
osien passaaminen ristiin?
eli käykö jonki uudemman mallin cs matalakeulaisen lokasuojat ja konepelti suoraan 88 cd:n lokasuojien ja konepellin tilalle?.. ku ois tarkotus tommonen tehä?
Re: osien passaaminen ristiin?
Haulla tästäki löytyis tietoa.sami_hifi kirjoitti:eli käykö jonki uudemman mallin cs matalakeulaisen lokasuojat ja konepelti suoraan 88 cd:n lokasuojien ja konepellin tilalle?.. ku ois tarkotus tommonen tehä?
Lukkopellin joudut ainakin vaihtamaan, sekä tietysti valot, puskurit yms.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Osaa sanoa ja on sanottukin jo. Tieto löytyy hakemalla foorumin kätköistä, kuten tuossa ensimmäisessä vastauksessakin on jo sanottu. Hakusanaksi vaikkapa matalakeula* niin johan löytyy asiaa... esim tämä. Seuraavalla kerralla pikkusen omaa aktiivisuutta kehiin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Paljon joutus puuhastella jos haluais pysty/viistokeulaan uudemmat matalakeulan H1+H1 valot vai mitä noissa on. Itse sekunnin mietin moista ja tyrmäsin oitis, toki ois ollu kiva saada tuplavalot mutta ei ei ei, liikaa työtä.
Mitenkäs jos sovittelis CC:hen takaluukkuun CD:n takalasin ja peltiä lisää, tekis CD-kopioperän mutta CC-tyyliin aukeavana? Onko edes Ruotsissa kukaan muokannut tuollasta? Sehän ei vaatis ku muutamia kipinäsuihkuja ja valokaaria..
En tosin ole tekemässä, mutta tuossa viime yönä tuollanen hullu ajatus tuli jostain päähän mutta onneks aivot löi kanveesiin koko idean.
Mitenkäs jos sovittelis CC:hen takaluukkuun CD:n takalasin ja peltiä lisää, tekis CD-kopioperän mutta CC-tyyliin aukeavana? Onko edes Ruotsissa kukaan muokannut tuollasta? Sehän ei vaatis ku muutamia kipinäsuihkuja ja valokaaria..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta ei oo kukaan väsänny tollasta ilmeisesti tosiaankaan ollenkaan, harmi sinänsä. Jos tuon hyvin tekis, niin siinä olis kiva pieni modifikaatio jolla tavallinen pulliainen luulis ajavansa CD:n perässä mutta Saabisti tunnistais CC:ksi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alkuperäisestä aiheesta, muistan lukeneeni, ja taisi olla peräti täältä että viimeisimmissä viistokeula CD:issä olisi jo matalakeulan vaatima viistompi muoto etuaisoissa tolpista eteenpäin vaikka onkin asennettu viistokeulan korkeammat lokarit ja että tuossa väliin jäävässä tilassa olisi täytepala?
Muisti nyt on mitä on, eli asiasta tietävät korjatkoot.
Muisti nyt on mitä on, eli asiasta tietävät korjatkoot.
88 CD:ssä ei kyllä täytepaloja taida olla. Ainakaan 89 CD:ssä en ole huomannut mitään erikoisempia, tosin etulokasuojia ei ole tarvinnut irroitella.
Paljonko on eroa pystykeulaisen, viistokeulaisen ja matalakeulaisen etukehikoissa umpioitten pulttien reikien suhteen?
Onko matalakeulaisen umpiot lyhyemmät kuin pystykeulaisen? Ajan takaa sitä että tekis sopivan pellin pystykeulaisen etukehikkoon kiinnitettäväksi ja tuohon lisä´peltiin kiinni matalakeulaisen valot, jos matalakeulaisen valot olisivat "sopivasti" lyhyemmät niin voisi onnistua.
(tulis vain karsean näkönen jos valojen ympärille joutuis keulaan laittaa kaikenlaisia listoja, eli toteuttamassa en ole kunhan vain leikittelen idealla)
Paljonko on eroa pystykeulaisen, viistokeulaisen ja matalakeulaisen etukehikoissa umpioitten pulttien reikien suhteen?
Onko matalakeulaisen umpiot lyhyemmät kuin pystykeulaisen? Ajan takaa sitä että tekis sopivan pellin pystykeulaisen etukehikkoon kiinnitettäväksi ja tuohon lisä´peltiin kiinni matalakeulaisen valot, jos matalakeulaisen valot olisivat "sopivasti" lyhyemmät niin voisi onnistua.
(tulis vain karsean näkönen jos valojen ympärille joutuis keulaan laittaa kaikenlaisia listoja, eli toteuttamassa en ole kunhan vain leikittelen idealla)