Kuivaimen painekytkimeltä lähtee neljä piuhaa, yhdessä on aina jännite (12,9V tai 13,9V jos auto käynnissä). Toiseen piuhaan tulee latausjännite 13,9V, kun auto on käynnissä. Yksi piuha on koko ajan maissa (musta). Tarkoittaako tämä nyt sitä, että painekytkin toimii "oikein", ja katkos kompuran magneettikytkimen piuhalle on jossain muualla. Vai onko painekytkin "sökö" ja luulee, että systeemissä on liian alhainen paine? Liikkeessä täyttöä tehdessä oli letkut painemittarissa kiinni, eikä kompura silti lähtenyt pyörimään ilman "hyppylankaa", vaikka painetta oli riittävästi.
Kannattaako lähteä kokeilemaan, että mitä tapahtuu, jos isken tuohon 0,05V näyttävään johtoon latausjännitteen ja nyppään tuon toisen jännitteisen piuhan irti, vai lieneekö "tulipalon" riski ilmeinen


P.S: Townsend importsin ACC2 kytkentäkaaviota tutkailin, mutta en sitä kyennyt oikein tulkitsemaan tähän tapaukseen...
EDIT: Paneelista kalibrointi antaa 0 vikaa ja kaikki sulakkeet on kunnossa
