scorpio_88 kirjoitti:miksei mulle informoida mitään?

haluaisin tietää suuttimien tuotoista ja jansipahvin kestävyydestä sun muusta pienestä koska haluaisin pitää auton kuitenkin käyttiksenä vaikka laitankin turbon siihen.. ja tottakai ottaisin tasapainoakselin ketjun pois..
No se kansipahvi ainakin kestää, minkä kestää, sen jälkeen se pitää vaihtaa. 290tkm ajetussa voi vaihto joka tapauksessa (=tubottamattakin) tulla ajankohtaiseksi koska tahansa, tai sitten mennään vielä 200tkm. Ei se turbottaminen sitä heti tuhoa; ja yhtälailla niitä joutuu Saabiin vaihtamaan, oli kone iivari tai turbo. Sitten tietysti, kun ahdot on reilusti toisella barilla, niistä kansipahveista tulee enempi kulutustavaraa, mutta silloinkin mennään yhdelää paffilla aika pitkään, jos kaikki muu on koneessa kunnossa, ja asiallisesti tehty.
Tuosta kansipahvista pitää varmistaa, että saat alkuperäisen Elringin. Se voi tulla jopa Motonetin yläpään tiivistesarjan mukana, mutta asia kannattaa tiskillä tarkistaa. Huolellisuus vaihtotyössä, kannen suoruus jne, edesauttavat kaikki tiivisteen pitkää ikää.