No nyt tuli koukku ja johtosarja.
Nyt vain näyttää siltä että puskurin helmaa joutuisi työstämään , VBG:n koukku jossa 2 pulttia pystyssä koukun etukorvakkeessa ja 3 pulttia laipassa jotka puskurin taakse vaakatasoon kiinni.Pitänee etsiä lainmukainen minimikorkeus koukun asennukselle(korvakkeiden muuttaminen,jolloin ei tarvitsisi turmella puskuria).LÖytyisikö joltain kuitenkin asennus/työstösabluunaa jos tähän ratkaisuun päätyminen?
JK
Vetokoukun asennus CSE -98
Vetokoukun asennus CSE -98
-9000 2.0 t 1998 Jubilee-
vetokoukku
Koukku on Saabin orkkis VBG part n:o 95 23 60-1184
8674889 , vert load 75kg , max.trailer 1800 kg d-value 9.3kN
RDW 0801-5022 test ISO 3853 SS 3501 CD/CS malliin.
8674889 , vert load 75kg , max.trailer 1800 kg d-value 9.3kN
RDW 0801-5022 test ISO 3853 SS 3501 CD/CS malliin.
-9000 2.0 t 1998 Jubilee-
Saabin vetokoukku
Minä asensin Kovilin irroitettavan koukun Cs:sääni, eikä siinä ainakaan tarvinnut puskuria leikata, sopi kuin hanska käteen. Koukun ostin aikoinaan Saab Klubin kaupasta edullisesti. Sillä saa vetää 1800 kg.Se oli kyllä tähän automalliin tarkoitettu.
Jubileen/Aeron takahelmaa joutuu leikkaamaan, tästä syystä en asentanutkaan aiemmin hankkimaa koukkua paikalleen, koska airon puskimetkin tuli hommattua joku aika sitten. :)Mimmi kirjoitti:Saabin oman irrotettavan koukun kanssa joutuu puskurin helmasta leikkaamaan hieman. Koukun ohjeissa tulee leikkaussablone mukana.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83