Eli autooni on edellisen omistajan toimesta asennettu jostain syystä 2-napainen lämpökytkin!!!!

Oletko ihan silmällä katsonut, että siellä on tuo kaksinapainen? Mulla muuten taitaa olla 1-kpl käytetty toimiva kolminapainen. Tuli tuo vaihdettua uuteen, mutta vika olikin hapettuneissa liittimissä, eikä itse anturissa. Voihan olla, että edellisellä omistajalla on ollut samanlaisia ongelmia, mutta ei ole löytänyt liitinvikaa vaan vaihtanut anturin.Diversion kirjoitti:Auto on turbo automaatti. Olen ohittanut kompuran ylilämpösuojan-> ei muutosta.
Eli autooni on edellisen omistajan toimesta asennettu jostain syystä 2-napainen lämpökytkin!!!!![]()
Myös trionic on tuossa ketjussa mukana. Sen tarttee osata varautua kasvavaan kuormaan.Mimmi kirjoitti:Ei johdu.
Flekti ainoastaan mahdollistaa kylmäaineen riittävän jäähtymisen lauhduttimessa auton ollessa paikalla tai hitaassa vauhdissa.
Edelleen: Kompura saa ohjauksensa seuraavasti: Akun + napa -> ACC-paneelin ohjaus -> Ali- ja ylipainekytkin -> Jäätymissuojatermostaatti -> Kompuran ylilämpösuoja -> Kompuran magneettikytkin.