
Omassa on tossa alareunassa kosteutta ja lasi muutenkin halki vähän ylempää. Pitäis saada aikaiseksi se vaihto tässä kohta..ehkä.
No niin lupasin viikkoja sitten että laitan kuvat kun lasi ja ruosteongelmat on korjattu ja tässä niitä tulee, hintaa tuli koko hommalle noin 700e.9000cst kirjoitti:Tässäpä teille oma esimerkki tältä päivältä, eli kuvissa näkyy a-pilarit ja tuulilasin alareuna kojelaudan ja pyyhkijöiden välissä.
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste.3gp
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste1.jpg
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste2.jpg
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste3.jpg
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste4.jpg
https://kotinetti.suomi.net/tiikeri/ruoste5.jpg
Eli aika kusessa ollaan, huomenna selviää mitä "asiantuntijat" sanoo maalaamossa/peltisepällä...![]()
ps. kiitos tästä kaikesta helsingissä lasin vaihtaneelle firmalle (edellisen omistajan aikana)...
xmakex kirjoitti:Nyt on vihdoin lasinvaihto-operaatio käynnissä.
Viikolla otettiin kaverin kanssa vanhalasi pois, ihan pikkuhomma.
Mutta sitten tuli ne ongelmat kuskinpuoleinen palkin alaosa reikiä pari.
Peltiä pois uutta tilalle. Auto vuosimallia -96 ei uskoisi, mutta on kyllä suunnitteluvirhe, tältäosin.
Antaisinkin neuvoksi kaikille joilla lasin ympärystät on vielä ehjät,että palkkiverhoilut pois ja reijistä kotelosuojaa sisälle.
Äsken liimattiin uusi saabin lasi paikalleen, kuivukoon nyt maanantaiaamuun rauhassa. Sitten kasataan vasta kaikki osat paikalleen.
Ja laitan kyllä koteloihin sellaset mömmöt ettei enää ruostu.
Alkuperäinen Saabin lasi+ asennussarja+liimat 404 euroa.
Peltiseppä ottaa varmaan työstä ja maaleista ja asennuksestakin vielä jotain, ei ole halpaa tämä autoilu.
Kuljin muuten matkat vanhalla 99:lläni vm-84, meni kuin juna vähän paikat nitisi kun oli ollut appiukon käytössä joka ajelee vaan 40 km/t.
Aukespa moottori taas kunnolla.
Kiitos muuten saamistani neuvoista vaihdon osalta oli paljon apua.
xmakex kirjoitti:xmakex kirjoitti:Nyt on vihdoin lasinvaihto-operaatio käynnissä.
Viikolla otettiin kaverin kanssa vanhalasi pois, ihan pikkuhomma.
Mutta sitten tuli ne ongelmat kuskinpuoleinen palkin alaosa reikiä pari.
Peltiä pois uutta tilalle. Auto vuosimallia -96 ei uskoisi, mutta on kyllä suunnitteluvirhe, tältäosin.
Antaisinkin neuvoksi kaikille joilla lasin ympärystät on vielä ehjät,että palkkiverhoilut pois ja reijistä kotelosuojaa sisälle.
Äsken liimattiin uusi saabin lasi paikalleen, kuivukoon nyt maanantaiaamuun rauhassa. Sitten kasataan vasta kaikki osat paikalleen.
Ja laitan kyllä koteloihin sellaset mömmöt ettei enää ruostu.
Alkuperäinen Saabin lasi+ asennussarja+liimat 404 euroa.
Peltiseppä ottaa varmaan työstä ja maaleista ja asennuksestakin vielä jotain, ei ole halpaa tämä autoilu.
Kuljin muuten matkat vanhalla 99:lläni vm-84, meni kuin juna vähän paikat nitisi kun oli ollut appiukon käytössä joka ajelee vaan 40 km/t.
Aukespa moottori taas kunnolla.
Kiitos muuten saamistani neuvoista vaihdon osalta oli paljon apua.
Niinhän siinä sitten kävi ettei vesi pysy ulkona vaan jostain vuotaa, ylhäältä ja alhaaltakin. En jaksanut äsken enempää tutkia kun rupes niin harmittamaan.
Onko jollain käynyt samoin ja saanut jotenkin korjattua ilman että pitäis tehdä homma uusiks?