Kysely: Tekisikö kukaan osaava hitsuuttelija pakosarjaa?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
hessu75
"Hirsch"
Viesti:

Kysely: Tekisikö kukaan osaava hitsuuttelija pakosarjaa?

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Moikka kaikki Saabanistit,

Ensi kevättä ajatellen olen nyt haalimassa osia kasaan oman tonnarin laittelua varten.

Muutamat teistä harrastelijoista ovat tehneet upeita käärmeenpesä pakosarjoja onnistuneesti ilmastoituun 2.3T tonnariin.
Onko teistä kukaan valmis tekemään minulle ko pakosarjaa T25 laipalla. (Ei, en lähde laittamaan mitään pottuja sun muita retiisejä :lol: , riittää perusahdin).

On nuo markkinoilla olevat pakosarjat NIIN kalliita, että mieluummin tuen harrastajaa ja hänen harrastuskukkaroa, kuin näitä firmoja.

Olen valmis tulemaan apumieheksi ja hommaan tarvittaessa kaikki materiaalin. Voin tuoda vaikka oman TIGin kaasuineen mukanani.

Jos joku nyt olisi valmis auttamaan harrastajaa, niin soittele tai laita YVtä. Kiitos.

Terkuin

-Hessu-
040 843 3657 tai YV
JouniCSE
"Hölösuu"

Re: Kysely: Tekisikö kukaan osaava hitsuuttelija pakosarjaa?

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

hessu75 kirjoitti:Moikka kaikki Saabanistit,

Ensi kevättä ajatellen olen nyt haalimassa osia kasaan oman tonnarin laittelua varten.

Muutamat teistä harrastelijoista ovat tehneet upeita käärmeenpesä pakosarjoja onnistuneesti ilmastoituun 2.3T tonnariin.
Onko teistä kukaan valmis tekemään minulle ko pakosarjaa T25 laipalla. (Ei, en lähde laittamaan mitään pottuja sun muita retiisejä :lol: , riittää perusahdin).

On nuo markkinoilla olevat pakosarjat NIIN kalliita, että mieluummin tuen harrastajaa ja hänen harrastuskukkaroa, kuin näitä firmoja.

Olen valmis tulemaan apumieheksi ja hommaan tarvittaessa kaikki materiaalin. Voin tuoda vaikka oman TIGin kaasuineen mukanani.

Jos joku nyt olisi valmis auttamaan harrastajaa, niin soittele tai laita YVtä. Kiitos.

Terkuin

-Hessu-
040 843 3657 tai YV

Herää kysymys että miksi? Jos pidät sen T25 tai 15T mandariinin niin se vakio riittää ihan varmasti. Ei kertakaikkiaan ole järkee tehdä niitä varten mitään tuubisatsia.
hessu75
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Menee varmaan sinne ihanmuutenvaanhifistelenjahaluan- osastolle.

Joo, onhan tää nyt aika epätodennäköistä, että kukaan lähtee edes auttamaan.

Se vakiohan riittää pitkälle, totta.

-Hessu-
Vastaa Viestiin