Kuis on tuontiauton kohdalla?
Kuis on tuontiauton kohdalla?
Jos on tällaista Suomen maalle tuomassa?:
http://www.blocket.se/vi/12755749.htm?ca=16_s
On aika pelottavat lukemat, mutta hinta ei päätä huimaa.
Meinaan vaan, että onko turhaa alkaa omaa nykyistä käyttötonnaria kutittelemaan, jos on mahis tuollainen ostaa Ruotsin maalta.
Onko kukaan tietoinen Suomessa olevista tämän hevosvoimaluvun omaavista helvetinmasiinoista ja kuinka menee ensi rekisteröinnistä ja katsastuksesta.
Minun silmiin nuo osien nimet ja tyypit ovat siansaksaa. Varmaan asiallinen peli???
-Hessu-
http://www.blocket.se/vi/12755749.htm?ca=16_s
On aika pelottavat lukemat, mutta hinta ei päätä huimaa.
Meinaan vaan, että onko turhaa alkaa omaa nykyistä käyttötonnaria kutittelemaan, jos on mahis tuollainen ostaa Ruotsin maalta.
Onko kukaan tietoinen Suomessa olevista tämän hevosvoimaluvun omaavista helvetinmasiinoista ja kuinka menee ensi rekisteröinnistä ja katsastuksesta.
Minun silmiin nuo osien nimet ja tyypit ovat siansaksaa. Varmaan asiallinen peli???
-Hessu-
Tuollaista autoa et saa laillisesti rekisteriin Suomessa noilla tehoilla.
Ja tuskin kukaan haluaa puhua autonsa tehoista varsinkaan siitä syystä jos ne ovat laittomat eli tehoa on roimasti enemmän kuin vakio mallissa.

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Kuis on tuontiauton kohdalla?
hessu75 kirjoitti:Jos on tällaista Suomen maalle tuomassa?:
http://www.blocket.se/vi/12755749.htm?ca=16_s
On aika pelottavat lukemat, mutta hinta ei päätä huimaa.
Meinaan vaan, että onko turhaa alkaa omaa nykyistä käyttötonnaria kutittelemaan, jos on mahis tuollainen ostaa Ruotsin maalta.
Onko kukaan tietoinen Suomessa olevista tämän hevosvoimaluvun omaavista helvetinmasiinoista ja kuinka menee ensi rekisteröinnistä ja katsastuksesta.
Minun silmiin nuo osien nimet ja tyypit ovat siansaksaa. Varmaan asiallinen peli???
-Hessu-
Eihän tuossa mitään, senkus tuo vaan ja pitää turpansa kiinni leimalla. Samat säännöt kuin suomiautojen kohdalla
OK,
Eikös tämmöisen kohdalla olekin vain tärkeintä juuri, että se menee Suomen tieliikennelaista läpi. Eli, päästöt kunnossa ja ei ole puslat sun muut tarkastuspisteet reklamaation arvoisia.
Niin, pitää suun supussa vaan tehoista.
Luulis nyt tuollaisen pelin olevan säädöissään. Sama systeemi siellä Ruotsissakin on.
-Hessu-
Eikös tämmöisen kohdalla olekin vain tärkeintä juuri, että se menee Suomen tieliikennelaista läpi. Eli, päästöt kunnossa ja ei ole puslat sun muut tarkastuspisteet reklamaation arvoisia.
Niin, pitää suun supussa vaan tehoista.
Luulis nyt tuollaisen pelin olevan säädöissään. Sama systeemi siellä Ruotsissakin on.
-Hessu-
hessu75 kirjoitti:OK,
Eikös tämmöisen kohdalla olekin vain tärkeintä juuri, että se menee Suomen tieliikennelaista läpi. Eli, päästöt kunnossa ja ei ole puslat sun muut tarkastuspisteet reklamaation arvoisia.
Niin, pitää suun supussa vaan tehoista.
Luulis nyt tuollaisen pelin olevan säädöissään. Sama systeemi siellä Ruotsissakin on.
-Hessu-
Onhan noita härskejä laitteita tässä omassakin tuttavapiirissa tuotu. Esim. 650hv Supra ja 700hv Skyline. Noissa tapauksissa jokainen kohta oikein huutaa sitä tosiasiaa että tehoa on ja paljon. Skylinestä piti poistaa vain ilokaasusysteemin putket, muuten meni heittämällä kilpiin
Tietämättä hintaa olis Suomessa vastaavaan kuntoon rakentaa tosi kallis . 10 000 euroa ei varmuudella riittäisi. Jos hinta on kohdallaan ja vaikka et saisikaan sitä ( todennäköisesti saat , jos et kerro , mitä autoon tehty )kilpiin , niin olis tollainen auto ratapäivillä ehdoton.
Kilometrejä ei kannata katsoa , siksi paljon osia on vaihdettu .Jos ruostevauriot ei vaivaa niin osta pois. Autojaan virettelevien klubilaisten keskuudessa olet tolla autolla hierarkiassa tosi korkealla.
Kilometrejä ei kannata katsoa , siksi paljon osia on vaihdettu .Jos ruostevauriot ei vaivaa niin osta pois. Autojaan virettelevien klubilaisten keskuudessa olet tolla autolla hierarkiassa tosi korkealla.
Jos tuon meinaat Suomeen tuoda ja tietysti kilpiin laittaa niin pitää toivoa että katsastusmiestä ei ala hirveästi kiinnostamaan konehuoneessa näkyvät muutokset...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Huh, kerkesin jo pelästyä että se vietäisiin minulta pois. Olenhan kuitenkin tuunannut autoani aina osaavalla pajalla silikoniletkuin yms härpäkkein.AnttiR kirjoitti:Älä pelkää Hane_81 , ei tota kuvassa näkyvää rispektiruunua tolla virisetillä vielä pois sulta olla ottamassa.
p.s Kuva nuorentaa minua
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!