Kuis on tuontiauton kohdalla?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kuis on tuontiauton kohdalla?

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Jos on tällaista Suomen maalle tuomassa?:

http://www.blocket.se/vi/12755749.htm?ca=16_s

On aika pelottavat lukemat, mutta hinta ei päätä huimaa.
Meinaan vaan, että onko turhaa alkaa omaa nykyistä käyttötonnaria kutittelemaan, jos on mahis tuollainen ostaa Ruotsin maalta.

Onko kukaan tietoinen Suomessa olevista tämän hevosvoimaluvun omaavista helvetinmasiinoista ja kuinka menee ensi rekisteröinnistä ja katsastuksesta.

Minun silmiin nuo osien nimet ja tyypit ovat siansaksaa. Varmaan asiallinen peli???

-Hessu-
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4994
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Tuollaista autoa et saa laillisesti rekisteriin Suomessa noilla tehoilla.


:arrow: Ja tuskin kukaan haluaa puhua autonsa tehoista varsinkaan siitä syystä jos ne ovat laittomat eli tehoa on roimasti enemmän kuin vakio mallissa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuis on tuontiauton kohdalla?

Viesti Kirjoittaja Kaide »

hessu75 kirjoitti:Jos on tällaista Suomen maalle tuomassa?:

http://www.blocket.se/vi/12755749.htm?ca=16_s

On aika pelottavat lukemat, mutta hinta ei päätä huimaa.
Meinaan vaan, että onko turhaa alkaa omaa nykyistä käyttötonnaria kutittelemaan, jos on mahis tuollainen ostaa Ruotsin maalta.

Onko kukaan tietoinen Suomessa olevista tämän hevosvoimaluvun omaavista helvetinmasiinoista ja kuinka menee ensi rekisteröinnistä ja katsastuksesta.

Minun silmiin nuo osien nimet ja tyypit ovat siansaksaa. Varmaan asiallinen peli???

-Hessu-

Eihän tuossa mitään, senkus tuo vaan ja pitää turpansa kiinni leimalla. Samat säännöt kuin suomiautojen kohdalla
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

OK,

Eikös tämmöisen kohdalla olekin vain tärkeintä juuri, että se menee Suomen tieliikennelaista läpi. Eli, päästöt kunnossa ja ei ole puslat sun muut tarkastuspisteet reklamaation arvoisia.

Niin, pitää suun supussa vaan tehoista.

Luulis nyt tuollaisen pelin olevan säädöissään. Sama systeemi siellä Ruotsissakin on.

-Hessu-
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kaide »

hessu75 kirjoitti:OK,

Eikös tämmöisen kohdalla olekin vain tärkeintä juuri, että se menee Suomen tieliikennelaista läpi. Eli, päästöt kunnossa ja ei ole puslat sun muut tarkastuspisteet reklamaation arvoisia.

Niin, pitää suun supussa vaan tehoista.

Luulis nyt tuollaisen pelin olevan säädöissään. Sama systeemi siellä Ruotsissakin on.

-Hessu-

Onhan noita härskejä laitteita tässä omassakin tuttavapiirissa tuotu. Esim. 650hv Supra ja 700hv Skyline. Noissa tapauksissa jokainen kohta oikein huutaa sitä tosiasiaa että tehoa on ja paljon. Skylinestä piti poistaa vain ilokaasusysteemin putket, muuten meni heittämällä kilpiin
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Ei, jumankekka.

Tuosta käyttöauto talveksi, takuulla yhtä mukava ja käytännöllinen kuin Cabbe.

Tuo olisi kyllä hmmm... Vaimooo !! :twisted:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Tietämättä hintaa olis Suomessa vastaavaan kuntoon rakentaa tosi kallis . 10 000 euroa ei varmuudella riittäisi. Jos hinta on kohdallaan ja vaikka et saisikaan sitä ( todennäköisesti saat , jos et kerro , mitä autoon tehty )kilpiin , niin olis tollainen auto ratapäivillä ehdoton.
Kilometrejä ei kannata katsoa , siksi paljon osia on vaihdettu .Jos ruostevauriot ei vaivaa niin osta pois. Autojaan virettelevien klubilaisten keskuudessa olet tolla autolla hierarkiassa tosi korkealla.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

AnttiR kirjoitti:Autojaan virettelevien klubilaisten keskuudessa olet tolla autolla hierarkiassa tosi korkealla.
joku tämmönen ehkä??

Kuva
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4994
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Jos tuon meinaat Suomeen tuoda ja tietysti kilpiin laittaa niin pitää toivoa että katsastusmiestä ei ala hirveästi kiinnostamaan konehuoneessa näkyvät muutokset...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Älä pelkää Hane_81 , ei tota kuvassa näkyvää rispektiruunua tolla virisetillä vielä pois sulta olla ottamassa.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

AnttiR kirjoitti:Älä pelkää Hane_81 , ei tota kuvassa näkyvää rispektiruunua tolla virisetillä vielä pois sulta olla ottamassa.
Huh, kerkesin jo pelästyä että se vietäisiin minulta pois. Olenhan kuitenkin tuunannut autoani aina osaavalla pajalla silikoniletkuin yms härpäkkein.

p.s Kuva nuorentaa minua
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Äh, ei tullut hallitukselta lupaa autonvaihtoon... vielä :twisted:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin