eli jatketaan tyhmiä kysymyksiä, laitanpa saman tien useamman samaan viestiin..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
eli siis ostoaikeissa oon(tahtoo turrrrrbon
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Sitten tomaatti, onko muuta kuin "jouheva toiminta"-määritelmää mihin kiinnittää huomiota koeajolla? Kun parkissa vaihtaa pakille, lienee pieni viive ja nytkähdys ihan asiaankuuluvaa? kiihdyttäessä-tasakaasulla/talla pohjaan-huomioitavat seikat?
Entäpäs sitten noin 87-92 mallien ABS:ien toimintavarmuus/ testimahdollisuudet edelleen samassa koeajotilanteessa?
ja taas jossitellaan, JOS abs:t menee rikki, niin meneekö ongelma maton alle ottamalla sulakkeita pois(katsastus-meneekö läpitte)
Ja samaa latua- automaattisen ilmastoinnin testaus on aika loogista, mutta esim. rikki mennessään saako ilmastointia "pois päältä" ottamalla sulakkeita pois tms. eli saako sen ns. normaalille puhallukselle... (econ=onko silloin ilmastointi pois päältä??)
VIELÄ lisää, sattuu olemaan nykysessä tonnarissa (87 ei turrrboa)ihan komiat aluvanteet (15"), mihin mallivuoteen asti nuo menee tonnareihin alle, ja onko turbojen /ei-turbojen suhteen eroja?
Edelleen kiitän jo etukäteen kaikkia vastaavia, olen seuraillut tätä palstaa jo pitemmän aikaa ja täytyy sanoa että vaikka saabismi on sairaus, se saattaa onneksi kaikki samanhenkiset yhteen joten kehtaan kysellä täällä näin aloittelijana ihan tyhmiäkin...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)