Vetokoukun sähköt

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Beagle
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Beagle »

Siis oisinhan minä sen tilannu tietenkin jos se olis löytäny sen. Kun tilasin pari muuta varaosaa samalla..

En kyllä osaa sanoa onko se sama liitin, olettaisin että on (kuvastahan se selviäisi). Jos siitä piuhasta haluat luopua, niin eihän sinulla varmaan pitkä matka ole lähimpään postiin. :wink: Kyllä minä siitä kaljapäkin hinnan maksan.

Koukkuhan minulla on jo valmiina autossa ja jopa se pistokekin, mutta se johto siihen välille olisi vielä kiva saaha
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
liteFun
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Pitää käydä nappaamassa kuva siitä..
Kyllä niitä liittimiä varmaan lähempääki sulle löytyis jos se sama on, käyt jonku lähistöllä asuvan papan saabia "ihmettelemässä" ;)

E: Enpä nappaakaan kuvaa, toi kamera niin huono että kilometrin päästä pitäs ottaa että näkis mitä kuvassa on ja sitte se jää niin pieneks... Olin ottavinani hyvät kuvat mutta koneella kattoessa ei saanu mitään selvää.
Beagle
"Turbo"

Hankalaksi kyllä menee.. Se rapelsi sitä tietokonetta ja katto ruotsista ja vaikka mistä sillä numerolla, mutta ei löytänyt mitään. Uskon kyllä että numero on oikea. Liekö tuossa iisalmen Deltiksessa GM:n kirjoja ollenkaan...

Käyn huomenna kokeilemassa Kuopion Delta-autoa, jos sieltä löytyis minulle vaikka tuo piuhanpätkä.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Beagle
"Turbo"

Palaan taas tähän ikuisuusprojektiksi muuttuneeseen aiheeseen. Minkälainen pistoke tässä johtosarjassa lie, kun tutkin tänään kuskin puolen takavaloa ja en minä siinä mitään erillistä pistoketta näe. Tuleeko tämä koukun johtosarja sitten jotenkin takavalolle tulevan oman johtopistokkeen väliin vai minne?
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Anthuan
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Eikös sille ole haaroitettu oma pistoke, olikohan jossain vasemman takakulman alla?
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
liteFun
"Hölösuu"
Viesti:

Mullaki on sellanen käsitys että kyllä pitäs olla tehtaalta lähtiessä johdot valmiina liittimessä. Kurkkasitko verhoilun alle?
Beagle
"Turbo"

Ahaa, eli se olis niinkuin sen vakavalon alla. Pitääpa illalla katsoa tarkemmin.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
viiksi
"Tuplakaasari"

Vetokoukun sähköt

Viesti Kirjoittaja viiksi »

Se pistorasia on vasemman takalyysin alla ,sellainen irtopiuhan päässä, teipillä verhoiltu pistorasia. Itse hain Biltemsta valmiin vetokoukun piuhan. Alta kympin muistaakseni hinta ! Juotin piuhojen päähän apikot ja painelin ne johdon värien mukaan omille paikoilleen, eikä muuta kun teippiä päälle ja verhoilu kiinni. Hyvin pelaa. Sen yhden johdon kanssa riippuu vähän siitä, että laitatko sen maihin, vai onko autossasi sumuvalo. Lue ohjeita netistä. Katsastaa ei koukkua enään tarvitse.
viiksi
"Tuplakaasari"

Vetokoukun sähköt

Niin, tarkoitin jos peräkärryssäsi on sumuvalo, eikä autossa, sori.
Beagle
"Turbo"

No just joo, miksei tätäkään ole täällä aiemmin mainittu että noin helposti onnistuu. :lol: Suottahan minä mitään kalliita johtosarjoja oon ettiny. Täytyypä painella piuhat paikalleen. Kiitti avusta! 8)
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
viiksi
"Tuplakaasari"

vetokoujun sähköt

Jollain koestin lampulla on hyvä katsoa vasemmat,oikeat vilkut y. m. Valkoinen johto muistaakseni meni maihin. Muista juottaa ne apikot kiinni johtojen päihin, ei tule ajanmittaan kontaktihäiriöitä. Tiivistä myös vetokoukun pistorasian taus, ettei pääse kosteus sitä kautta rasiaan.
jus
"Saabisti"

Re: vetokoujun sähköt

Viesti Kirjoittaja jus »

viiksi kirjoitti:Jollain koestin lampulla on hyvä katsoa vasemmat,oikeat vilkut
Voi myöskin katsoa tämän ketjun alkuun linkittämistäni ohjeista liitinjärjestyksen, niin testilampulle ei jää paljonkaan käyttöä. Tässä vielä nämä uudestaan:

http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... ytkis1.gif
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... ytkis2.gif
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
liteFun
"Hölösuu"
Viesti:

Beagle kirjoitti:Ahaa, eli se olis niinkuin sen vakavalon alla. Pitääpa illalla katsoa tarkemmin.
Kuskin puolen eli vasemman takavalon alla on piuhat haarotettu ja siinä on se liitin ainakin itsellä. Siinä kun tais olla riittävästi pituutta piuhoilla, en ihmettelis vaikka ois vedetty liittimineen menemään takavalosta keulaa kohti jonnekin verhoilun alle vasempaan kylkeen.
Beagle
"Turbo"

Jes! Nyt toimii koukun sähköt niin kuin pitää! Oli kyllä tosi helppo tehdä kun sai hyvät kytkentäkaaviot ja ohjeet! Kiitoksia paljon avusta
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Vastaa Viestiin