9000 turbon vaihdelaatikoista...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
olli9000CDturbo
"Aero"
Viestit: 431
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja olli9000CDturbo »

iita kirjoitti:mulla on -89 di/apc manuaali ja hakkaa rajotinta vasten nelosella 200km/h:ssa,kovempaa ei pääse 5:sta boorit hävinneet jonnekkin. :oops:
Sama vika rahikaisella. :oops:
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Tonnareitten lootat vissiin käy miten vaan ristiin mutta kestossa ja välityksissä vaan eroa(manuaalit siis)? Eli ilmeisesti 2.0:ssa on lyhyemmät ja 2.3T:ssa pitemmät välit mutta mites 2.3vapari? Onkos 2.3T:n laatikko kestävämpi kuin muut vai onko joku vastaava?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

j0ne kirjoitti:Tonnareitten lootat vissiin käy miten vaan ristiin mutta kestossa ja välityksissä vaan eroa(manuaalit siis)?
Ei käy ristiin pitkä/lyhytlohko ei.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

j0ne kirjoitti:mites 2.3vapari?
3000rpm ja vauhtia mittarin mukaa 110km/h, vitosella meinaa. Voin kyllä tarkistaakki asian kun auto tulee pajalta :oops: mutta näin ulkomuistista heitettynä.

Jos jollain on ohjekirja niin siähän on ilmotettu jokasella vaihteella nopeus @1000rpm.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin