Sehän se. Noihin stage1 hommiin pitäs vaan laittaa varotus että mopo voi lähtee käsistä ja kohta on ahdinta suuttimia kytkintä ja ties mitä hilpettä vaihdettava. Sama juttu ku baaris pitää ottaa vielä yks.Carfan kirjoitti:Onko toi mankkuvana sama asia kuin Maptunin ja Nordicin sivuilla matalapaine-virityssarjoissa oleva APC-solenoidi (ja hose kit lisäks)Mimmi kirjoitti:125kW (170hv) mallissa ei ole mankkuvenaa vakiona.
steg1??
Re: Re:
Re: steg1??
Taitaa aktu olla löysä ku ahdot putoo nii nopeaa..Olis ahdin päivitystä edessä,mutta tarjolla olis monen moista??Auto on käyttis ja ei tarvis aivan älytöntä.tavoite tällä kertaa jotain 250hv..gt28rs ar84 taitaa olla vähän liian järeä,? Minkälaista kannattais etsiä?Kuinkas paljon on vaikutusta dp.lla ja katilla heräämiseen näin 9k keskuudessa?Nii ja mites kauan toi steg1 pysyy mukana?
toi TO04-15 taitaa olla isompi kuin t25 ,mut pienee kui gt28???
toi TO04-15 taitaa olla isompi kuin t25 ,mut pienee kui gt28???

puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: steg1??
Saahan sitä ilman puhaltimen vaihtoo sen 250hv jos haluaa...Ja dp vaikuttaa heräämiseen jonkin verran, ei mitään järkyttävää kuitenkaan. Noista mainituistahan se menee just T25<mitsu<pottu.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: steg1??
Onkos jossain teho/vääntökäyriä noista Maptunin ja Nordicin stegeistä? Kiinnostaisi juurikin aeroon noi steg 1.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: steg1??
Olis tarjolla t25/28..Eikös tuo menis heittämällä ja olis aika passeli steg1.sen kanssa?Olis armaan aika sama kui td04-15.
Turbo on ajamaton ja pyyntiä sillä alta 600-Onkohan hinta suunileen kohdillaan??
Ja käykös vakio dp 28.sin pakopesään??Ja tuollaisen max.tuotto ku myyjä ei osannu sanoa?????
Turbo on ajamaton ja pyyntiä sillä alta 600-Onkohan hinta suunileen kohdillaan??
Ja käykös vakio dp 28.sin pakopesään??Ja tuollaisen max.tuotto ku myyjä ei osannu sanoa?????
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: steg1??
Ennemmin se 15T kun toi t25/t28 hybridi. 600 on aivan liikaa mitään tekemättömästä ahtimesta. Pysysin kaukana ko. hybridistä.junnu kirjoitti:Olis tarjolla t25/28..Eikös tuo menis heittämällä ja olis aika passeli steg1.sen kanssa?Olis armaan aika sama kui td04-15.
Turbo on ajamaton ja pyyntiä sillä alta 600-Onkohan hinta suunileen kohdillaan??
Ja käykös vakio dp 28.sin pakopesään??Ja tuollaisen max.tuotto ku myyjä ei osannu sanoa?????
Re: steg1??
Boksi pitää sovittaa turbolle, joten steg 1 ei toimi hyvin kuin t25 kanssa.
Itsellä on tulossa myyntiin 2.0t SP:n Steg 3 boksi, koska ei toimi täysin Mitsun T04-15 turbon 5 pakopesällä kanssa. 6 pakopesää käytetään Aerossa, joten 2.3:een löytyy valmiita bokseja kyseiselle turbolle.
SQR olisi halunnut auton penkitettäväksi, jotta turbo olisi saatu sovitettua kunnolla ohjausjärjestelmän kanssa.
Itse ajelin puolivuotta steg 3 boksilla ja vakio putkistolla ja en saanut vaurioita aikaiseksi, mutta en kyllä ajanut pitempiä vetoja ollenkaan.
Itsellä on tulossa myyntiin 2.0t SP:n Steg 3 boksi, koska ei toimi täysin Mitsun T04-15 turbon 5 pakopesällä kanssa. 6 pakopesää käytetään Aerossa, joten 2.3:een löytyy valmiita bokseja kyseiselle turbolle.
SQR olisi halunnut auton penkitettäväksi, jotta turbo olisi saatu sovitettua kunnolla ohjausjärjestelmän kanssa.
Itse ajelin puolivuotta steg 3 boksilla ja vakio putkistolla ja en saanut vaurioita aikaiseksi, mutta en kyllä ajanut pitempiä vetoja ollenkaan.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx