Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Ti Loka 02, 2007 19:11
Eli tietty kansi tosiaan halki ja uusi haussa.
Nokat tietty noissa erilaiset, mutta löytyykö muuta... esim liekö venttiileissä tahi puristuksissa eroa? ...eli nokat vaihtamalla iivarin kansi suoraan turbopataan kiinni vai?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Jope
-
Viestit: 4168 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » Ti Loka 02, 2007 19:55
Imunokka on ainoa erilainen osa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Ke Loka 03, 2007 08:55
Ok... uusi B234i kansi on sitten tilattu. PCS:n Riku kattoi kyllä EPC:stä jotta ei pitäisi 92-93 kansissa olla mitään eroa edes nokissa oli sitten iivari tahi turbo. Nyt on vähän ristiriitaista tietoa liikkeellä ...mistähän saisin varmuuden?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597 Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Minuteman » Ke Loka 03, 2007 10:09
No onhan varmaan vanhan kannen imunokka tallessa? Näkeehän sen numeroista että onko sama keppi, ja jos ei niin Turbon nokkakeppi tilalle.
Onkos tuo nyt sitten se uusi kansi kaikkine hiluineen?
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Ke Loka 03, 2007 11:45
...kyllä, mutta kupit uupuu. Saahan nuo tietty vanhasta... täytyy vaihtaa jos näyttää joku ottaneen osaa.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Ma Loka 08, 2007 12:00
Miten 2.0 litran kansi B202 toimii 2.3T pitkälohko-koneessa? Pitäisikö toimia ihan ok vai onko odotettavissa jotain komplikaatioita?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ma Loka 08, 2007 17:02
Ahtopaine kirjoitti: Miten 2.0 litran kansi B202 toimii 2.3T pitkälohko-koneessa? Pitäisikö toimia ihan ok vai onko odotettavissa jotain komplikaatioita?
Ei ole odotettavissa ongelmia, kunhan laitat ne 2.3:n nokkapyörät. Puristussuhde nousee aavistuksen b202 kannella+b234 alakeralla, mutta jos se häiritsee niin mittaa palotilan tilavuudet b234 vs b202 ja pirraa b202 samankokoiseksi. Kohdista samalla imusarjan ja kannen aukot.
Foxbody turbo
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » To Loka 18, 2007 10:45
No ny on oikea B234-kansi kiinni ja tuntus pelittävän...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77