Kytkimen työsylinteri falskaa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Pasistentti
"Ruisku"
Viestit: 129
Liittynyt: La Kesä 17, 2006 19:38
Paikkakunta: Skavaböle

Kytkimen työsylinteri falskaa

Viesti Kirjoittaja Pasistentti »

Lorina alko viime joulukuussa, kolme viikkoa kerrallaan piti nesteet sisällä, sitten piti täyttää ja ilmata. Nyt se sitten loppu, kusee päivässä säiliön tyhjäks, todennäköinen vuoto työsylinterissä ja ilmaaminen ei oikeen onnistu.

Vaatiiko laatikon irrotuksen? Onko poppakonsteja saada työsylinteri kytkinakselilta pois koppa raottamalla? Mistä kannattaa irrotta vetarit? Ym...?

Auto on -91 vapari utan ac med cd.


(voisko olla se yhdysletku? Lammikko kyllä laatikon alla!)
Maukka 9000
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Heinä 13, 2006 19:27
Paikkakunta: Tornio

Re: Kytkimen työsylinteri falskaa

Viesti Kirjoittaja Maukka 9000 »

Itse onnistuin vaihtamaan työsylinterin ja kytkimen siten ettei vaihelaatikkoa tarvinnut pudottaa kokonaan pois. Sen sai käännettyä siten että mahtui moottorin ja vaihelaatikon välistä vaihtamaan molemmat.

mie irrotin kuskinpuolen vetarin pyörän navasta ja vaihelaatikosta toisen irroitin vain väliputkesta
Volvo 760 tdic -88
9000 CD -92 ent.
900 -82 (RIP)
900i -88 (RIP)
#3017
Pasistentti
"Ruisku"
Viestit: 129
Liittynyt: La Kesä 17, 2006 19:38
Paikkakunta: Skavaböle

Re: Kytkimen työsylinteri falskaa

Viesti Kirjoittaja Pasistentti »

Tätä tietoa kaipaisin. Eli laatikko siirtyy sen verran sivuun, ettei sitä tarvii pudottaa alas. Ilmeisesti räikkä, jatkovarsi ja hylsy auttaa työsylinterin irrotukseen. Minkälainen tuo apparin puolen vetarin välilaippa on? Miten irtoo?
Vastaa Viestiin