Cruise jälkiasennuksena?
Cruise jälkiasennuksena?
Lähden ens viikolla hakeen velipojalle saksasta cse 9000 2.0t -96. Autossa muuten kaikki varusteet paitsi cruise, joten onkohan mahdollista itse asentaa moista välttämättömyyttä? Missähän hinnoissa pyörii, jos vaikka joku olis juskus itse asennellu? Onko noissa valmiudet lisävarusteille olemassa yleensäkään?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: Cruise jälkiasennuksena?
Pro Carservicestä jyväskylästä maksaa 500? vakionopeudensäädin (saabin orggis) ja asennus 1-2h. Tosiaan johdot on valmiina joten ohjausyksikkö, alipainemoottori, plkimiin vermeet ja viiksi paikoilleen ratin taakse. Tsekkaappa Rikulta PCS tämän päivän hinta.Sabo kirjoitti:Lähden ens viikolla hakeen velipojalle saksasta cse 9000 2.0t -96. Autossa muuten kaikki varusteet paitsi cruise, joten onkohan mahdollista itse asentaa moista välttämättömyyttä? Missähän hinnoissa pyörii, jos vaikka joku olis juskus itse asennellu? Onko noissa valmiudet lisävarusteille olemassa yleensäkään?
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Ei oo edes alipainemoottoria noissa uudemmissa.. Itse löysin purkaamolta suomesta osat ja maksoivat yhteensä noin 120 euroa.
Eli tarvittiin viiksikytkin, poljinkytkin/-kytkimet (automaatissa vain yksi) ja moottoriyksikkö vaijereineen.
Asennukseen meni multa itseltäni pihalla noin 30 minuuttia; Viiksen vaihto noin 5-10 minuuttia, moottoriyksikkö akun viereen kiinni 4 ruuvilla 15 min ja poljinkytkin painamalla kiinni valmiina olevaan rautaan 5 min.
Toimii ja kukkuu kertaheitolla.
Eli tarvittiin viiksikytkin, poljinkytkin/-kytkimet (automaatissa vain yksi) ja moottoriyksikkö vaijereineen.
Asennukseen meni multa itseltäni pihalla noin 30 minuuttia; Viiksen vaihto noin 5-10 minuuttia, moottoriyksikkö akun viereen kiinni 4 ruuvilla 15 min ja poljinkytkin painamalla kiinni valmiina olevaan rautaan 5 min.
Toimii ja kukkuu kertaheitolla.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.