Ei niitä ehjänä saa irti, jos tarttee käyttää napaa irti nii pätkii johdot mieluummin.
nimimerkillä laakeria vaihtaessa pääsi ostamaan myös absin anturin
anti lock
Re: anti lock
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Re: anti lock
Kannattaa asennettaessa voidella anturin kylki alumiinirasvalla tai vastaavalla, niin ehkä seuraava anturin irroittaja jopa onnistuu toimissaan...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Re: anti lock
Ilman muuta, ja putsaan anturin kolonkin hyvin ennen uuden asentamista. Taitaa silti olla järkevintä purkaa napa ja poistaa kaikki anturin jämät sieltä, ja samalla putsata se hammaskehä?Ahtopaine kirjoitti:Kannattaa asennettaessa voidella anturin kylki alumiinirasvalla tai vastaavalla, niin ehkä seuraava anturin irroittaja jopa onnistuu toimissaan...
Melkein voisi purkaa muutkin 3 napaa ja puhdistaa abs-anturien alapinnat, ja napojen hampaat (liittimet putsattu), ja sitten vasta ihmetellä syttyileekö antilock-valo tämän tästä? Niin ja jarrunesteet karsean näköistä kuraa, ne täytyy vaihtaa asap.
Re: Anti Lock, korjattu !
Olen haulla yrittänyt etsiä tuota oikeaa tapaa tarkistaa jarrunesteen määrää. Meneekö se niin, että kun auto on seissyt jonkun aikaa (useamman tunnin tms.) niin silloin siinä säiliössä pitää olla nesteet lähellä max-merkkiä?viiksi kirjoitti:Kiitos vain kaikille neuvoista, sain vian korjattua, mimmin ohjeilla, erityiskiitos Mimmille ! Vaihdoin nesteet ja suurin vika taisi olla siinä, kun jarrunestesäiliö oli liian täynnä, siinä säiliössä on se maximi merkki aikalailla säiliön puolivälissä. Joten seon monella muullakin varmaan liian täysi. Nyt ainakin Anti Lock valo sammuu normaalisti, niinkuin pitää.
Saab 9000 CS2.3 -92 automaatti
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Anti Lock, korjattu !
Jarruneste tarkastetaan silloin kun järjestelmä ei ole ladannut vielä painetta.makinju2 kirjoitti:Olen haulla yrittänyt etsiä tuota oikeaa tapaa tarkistaa jarrunesteen määrää. Meneekö se niin, että kun auto on seissyt jonkun aikaa (useamman tunnin tms.) niin silloin siinä säiliössä pitää olla nesteet lähellä max-merkkiä?viiksi kirjoitti:Kiitos vain kaikille neuvoista, sain vian korjattua, mimmin ohjeilla, erityiskiitos Mimmille ! Vaihdoin nesteet ja suurin vika taisi olla siinä, kun jarrunestesäiliö oli liian täynnä, siinä säiliössä on se maximi merkki aikalailla säiliön puolivälissä. Joten seon monella muullakin varmaan liian täysi. Nyt ainakin Anti Lock valo sammuu normaalisti, niinkuin pitää.
Tällöin nesteen pinta pitäisi olla siinä MAX merkin tasolla.
Ja kun järjestelmä lataa paineakun niin se pinta vajenee melko paljon.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#