vm 94 tonnarin ABS valo on oireillut pidempään ja putsasin sitten ABS anturit ja piti tietysti kokeilla asfaltilla, syttyykö ABS valo tiukemmassa jarrutuksessa.
Ei syttynyt, mutta akkuvalo syttyi ja kierrokset tipahti yhtäkkiä nollaan. Onkohan mitään hajua, mistä tuollainen voi johtua? Homma toistettavissa eli aina kun asfaltilla jarruttaa vähän tiukemmin niin kierrokset nollassa ja akkuvalo palaa?
Ei tuo tietysti normaaliajossa häiritse, mutta kiinnostaisi tietää, mistä tuo voi johtua.
-TT
kierrokset tippuu jarrutuksessa
Kiitoksia vinkistä, jos by-pass on viallinen niin voiko ahdot nousta lähellekään normaalia vai päästääkö viallinen by-pass paineet heti harakoille?
Jotenkin tuntuu, että paineet eivät ainakaan kovin pikaisesti nouse ja eivät käy punaisen rajalla kuin hetkellisesti jossain 4500 rpm:n jälkeen. Lisäksi saa kyllä aika kaasu pohjassa kiihdyttää, ennenkuin mittarin mukaan ahdot nousevat punaisen lähettyville. By-pass ainakin pitää reipasta meteliä vaihdettaessa. Vaikea sanoa kun en ole ajanut toisella vakiokuntoisella tonnarilla.
Jotenkin tuntuu, että paineet eivät ainakaan kovin pikaisesti nouse ja eivät käy punaisen rajalla kuin hetkellisesti jossain 4500 rpm:n jälkeen. Lisäksi saa kyllä aika kaasu pohjassa kiihdyttää, ennenkuin mittarin mukaan ahdot nousevat punaisen lähettyville. By-pass ainakin pitää reipasta meteliä vaihdettaessa. Vaikea sanoa kun en ole ajanut toisella vakiokuntoisella tonnarilla.