
JT 3" rööri
No johan nyt. Mulla on nykyään ihan sama juttu tossa Sinikassa (eli ysikolkissa). tosin dp:n asennuksen jälkeen pistin kymmennen kiekkaa lisää kireyttä vakioactuun. Eli luulis ainakin melkein riittävän? Pitää kai pistää vielä muutama jenka jos vaikka huipuahdot tasottuis. Pistitkös ite jonkun jämymmän aktun vai teitkö jonkun Spede-patentin?G-mies kirjoitti:Välillä ahtoi maksimit, välillä ei. Yleensä ei ja ahdot ikäänkuin hakivat paikkaansapeinu kirjoitti:Millä tavalla tuo T5-softan "kunnolla toimimattomuus" ilmeni?. Kellon vaihdon jälkeen(se mikä sinne piti alunperinkin jo tulla) kaikki alkoi toimia hienosti. Peruspaineet ok ja maksimit erittäin stabiilit.
Matti
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Oikein hyvä ja noin sen pitääkin olla! Mulla vielä astetta miehekkäämpi kun on JT:n koko roska ja sportcat (eikä pakosarjakaan enää vuoda). Sisällekuuluu ihan vähän, just silleen makeesti, muttei todellakaan mikään teinipärinä. Ja ulostulossa on asennetta, ei munanjatkettaKaide kirjoitti:kait se tollaselta kuulostaa:Raimo Miettinen kirjoitti:Mites soundipuoli tuollaisen jälkeen muuttuu? Ei kait mitään jatkuvaa tuning-pärinää sentään?
http://www.youtube.com/watch?v=ZsOAoJQR_hw

Re: JT 3" rööri
Komppaan aihetta,
Sain nyt tarjoukset JTltä ja sieltä tarjottiin myös tätä tuotenumeroa: Artnr: JT60-K4/1
Tämä on yhdellä vaimentimella ja ilman KATtia oleva 3" setti tonnariini.
Onko tuo KATti sellainen, että siihen passaa sitten mikä tahansa 3" rei´illä oleva?
Miten tuo äänipuoli, onko liian Kerava thyyning yhdellä änärillä?
Hintaero kun on aikas huomattava: 480 euroa ennen rahteja ja taas sitten KATillinen ja kahdella vaimentimella oleva maksaa jo yli 700 euroa. Eikä ole edes rosteria
Voisi katsos ajella tuolla KATittomalla koko kesän ja sitten katsastukseen laittaa KATin paikoilleen syksyllä.
Ehdotuksia ja neuvoja kiitos.
Updeittiä:
Tilasin Rikulta nyt tuon KATittoman täys-setin. Minulla on aikaa ennen kevättä kaivaa jostain joku käypä KATti siihen.
Onko kukaan tehnyt samoin tällaisessä kohtaa? Minkä KATin ostitte jälkikäteen?
Motonetissa on jotain isoja KATteja. Onko verkonpainoja vai uskaltaako kokeilla?
Lahtelainen mesta myy kanssa aika edulliseen hintaa rosterisia: http://www.a-alt-avgassystem.fi/katalys ... ttorit.htm
Toi E006 kiinnostaa.
Sit on Vantaalainen hemmo, joka myy Catcoa: http://www.pparkko.fi/katti.html
Eikös tuo Catco ole kehuttu?
-Hessu-
Sain nyt tarjoukset JTltä ja sieltä tarjottiin myös tätä tuotenumeroa: Artnr: JT60-K4/1
Tämä on yhdellä vaimentimella ja ilman KATtia oleva 3" setti tonnariini.
Onko tuo KATti sellainen, että siihen passaa sitten mikä tahansa 3" rei´illä oleva?
Miten tuo äänipuoli, onko liian Kerava thyyning yhdellä änärillä?
Hintaero kun on aikas huomattava: 480 euroa ennen rahteja ja taas sitten KATillinen ja kahdella vaimentimella oleva maksaa jo yli 700 euroa. Eikä ole edes rosteria

Voisi katsos ajella tuolla KATittomalla koko kesän ja sitten katsastukseen laittaa KATin paikoilleen syksyllä.
Ehdotuksia ja neuvoja kiitos.
Updeittiä:
Tilasin Rikulta nyt tuon KATittoman täys-setin. Minulla on aikaa ennen kevättä kaivaa jostain joku käypä KATti siihen.
Onko kukaan tehnyt samoin tällaisessä kohtaa? Minkä KATin ostitte jälkikäteen?
Motonetissa on jotain isoja KATteja. Onko verkonpainoja vai uskaltaako kokeilla?
Lahtelainen mesta myy kanssa aika edulliseen hintaa rosterisia: http://www.a-alt-avgassystem.fi/katalys ... ttorit.htm
Toi E006 kiinnostaa.
Sit on Vantaalainen hemmo, joka myy Catcoa: http://www.pparkko.fi/katti.html
Eikös tuo Catco ole kehuttu?
-Hessu-
Re: JT 3" rööri
Mulla o omavalmiste 3"putki yhdellä isolla vaimentajalla ja äänet ei oo kummoisesti kovemmat kuin kaverin JT putkella.
Corradossa mulla oli joku yleismallin isokatti ja päästöt pysyi hyvin kurissa ja asennus oli ok ku hitsas laipat vaan. Nyt taitaa olla joku speedpartsin 3"katti...
Corradossa mulla oli joku yleismallin isokatti ja päästöt pysyi hyvin kurissa ja asennus oli ok ku hitsas laipat vaan. Nyt taitaa olla joku speedpartsin 3"katti...