Eikö CS:ään saanu helposti sen että ei poltella lyhkäsiä jos on pitkät päällä?JP_Vette kirjoitti:Ahtopaineella on CS eli lyhkäset on eri heijastimella kuin pitkät. (Mitähän mäki eilen oikeen järkeilin, lyhkäsethän palaa automaagisesti pitkien kans matalanokis) Kyllähän sitä itekki järkeilee kolmatta valoa nokalle mutta ei oikeen oo viittiny kun kahdellakin on tuntuu pärjäävän ihan hyvin ja niitä sakkojakin pelkää...liteFun kirjoitti:Niin kyllähän pitkiä käytettäessä lyhyet ja pitkät saa palaa samaan aikaan, mutta eri asia sitten haluaako joku umpion sisään yli tuplamäärän lämpöä.
37.5 ref kattilathan keulaan saa laittaa kun auton omat ei pala, mutta riittääkö sellasetkaan, tuntuu monesti siltä että vaikka mulla huono näkö on niin parempi se ois ku monella vastaantulevalla 3x37.5 lisävaloautoilijalla.
Ja toisaalta, jos lisävalot laittaa, ne kuitenki on alkuperäsiä pitkiä paremmat (kuulemma 225 rallyet parhaat) joten alkuperästen pitkien piuhat releille minkä kautta virta lisävaloille, kuitenki niin että jos auton joskus myy saa palautettua alkuperäseks (kuka tonnarista luopua haluais? ei kukaan). Paitsi jos alkuperästen pitkien piuhat on riittävän hyvät, mitä epäilen, niin vaihtaa alkuperäsiltä pitkiltä lisäpitkille.
Hnngh Paskordissa on H4+H7 tms, pitkät laittaa päälle niin H4:ssä alkaa toinen lanka palaa ja viereisessä kammiossa syttyy se toinen polttimo. Joskus kuullu jonku kehuvan että on hyvät valot, varsinki pitkät, ei kuulemma tartte lisävaloja hankkia... Niinno.. Niin.