Tai yleensä minkään turbon pakopesän halkeaman korjausta hitsaamalla!
Onko yleensä hitsattavaa materiaalia?
Garret T25 pakopesän halkeaman hitsauksesta
Garret T25 pakopesän halkeaman hitsauksesta
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.
valurautahitsaus puikkokoneella.
valupuikolla, tyylejä on monia.
toimivin itsellä ollut, seuraavanlaine:
hitsattava kohta hiotaan ja tehään railo siihen.
lämmitetään hitsattava kohde, esim. uunissa.
hitsataan valupuikolla palko railoon.
vasaralla hakataan heti kun saatu hitsattua, niin palko lyttyy päältä.
laitetan uuniin jäähtymään...
valupuikolla, tyylejä on monia.
toimivin itsellä ollut, seuraavanlaine:
hitsattava kohta hiotaan ja tehään railo siihen.
lämmitetään hitsattava kohde, esim. uunissa.
hitsataan valupuikolla palko railoon.
vasaralla hakataan heti kun saatu hitsattua, niin palko lyttyy päältä.
laitetan uuniin jäähtymään...
Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.
On sitten niin hiilipitoista valua ettei mig hitsaus onnistu?
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.
velmu kirjoitti:On sitten niin hiilipitoista valua ettei mig hitsaus onnistu?
pysyy se aikasa, mutta murtu keskeltä saumaa ajan kanssa...
lämpölaajenemiset aiheuttaa..