Tulipa sitten tänään ryhdyttyä vaihtamaan 88 cd tonttuun puhaltimen mootoria.
Eipä ollut liikaa tilaa 2.l ilmastoinilla varustetussa turpossa,olisi kannattanut suosiolla iroittaa imusarjasta läppä systeemi otti pirusti kiinni koteloon,joutui väkisin vääntämään kun oli edelinen ilmeisesti kennon vaihdossa käyttänyt sikaflexsiä!Siinä irroitus vaiheesa katkesi sitten se alemmanläpän vipukin jonka korjasin pellillä,takaisin laittaessa otin takka kiinni ja kuului naps eli ylempi läppä poikki,enpä enempää ihmetelyt vaan pistin romut kasaan ja läksin himaan.
Haussa ehjä kotelo.On ilmoitus ostetaan osiolla.
Uusiksi menee kunhan saan ehjän kotelon.
Pähkäilen vaan onko vaivan arvoista säilyttää kaasut ilmastoinnisa olisi pirun paljon helpompi projekti kun ottaisi ilmastoinninkin irti.
Puhaltimen moottorin vaihto projekti!
Puhaltimen moottorin vaihto projekti!
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
Re: Puhaltimen moottorin vaihto projekti!
Joutuu ilmeisesti vaihtamaan sen ilmastoinnin kuivaimen kun menee ilmastoinnin putket aukaisemaan...Ja jotain muutakin siinä taisi olla.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Puhaltimen moottorin vaihto projekti!
Toinen puhaltimenkotelo tulossa.
Eipä oikeen lämmöt säädy kun läppä poikkinainen,sehän se kait rusahti.
Jäi mainitsematta että yksin pakersin,ja todella tuntui tuskalliselta.
Eipä oikeen lämmöt säädy kun läppä poikkinainen,sehän se kait rusahti.
Jäi mainitsematta että yksin pakersin,ja todella tuntui tuskalliselta.
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.