Yksinkertaisesti sanottuna sepä se tuon venttiiliin (siis ohjausjärjestelmän) hienous, onkin, kun toimii niinkuin pitää, et saa konettasi rikki liialla ahdolla.Wihis kirjoitti:Mitä asiaa toi venttiili tuolla muuten ajaa, kun jos sen ohittaa suoraan yhistämällä noi letkut auto toimii niinkun pitääkin? Eikö saappi oo keksiny pparempaa tekemistä kolmelle letkulle?
EDIT: Vaikuttaako toi venttiilin paskqna oleminen jotenkin käry arvoihin, kun auto pitäs katastaa?
Ylipainekytkimeen tulemista itse ainakin epäilen, tuolla ns.seilaamisella. Itse ainakin kun laitoin kikottimeen palikat, ja unohdin tyystin tuon ylipainekytkimen, efekti oli nenä tuulilasiin, ja tovin päästä taas kulki hetken.. ja nenä tuulilasissa..siis jos menee tuohon ylipipainekytkimeen, niin sen kyllä huomaa...
Nin ja käry arvot pitäisi kyllä olla ok, riippumatta onko vena rikki..
Ja jos kaikki sähkönen homma on käyty ja ml. ilmavuodot, vois tarkastaa mekaanisen puolen. Mulla jumittu Turbon hukkaportti täysin auki asentoon, jolloin auto ei toiminut yhtään. Ei kai ole mahdotonta, että hukkis jumittuu?? Moottorinohjaus yrittää säätää...EN TIEDÄ...